Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της συνεχούς και αδιάλειπτης προσπάθειάς της για αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και καναλιών επικοινωνίας και με στόχο την επιπλέον ανάδειξή της ως ιδανικού τουριστικού προορισμού συμμετείχε στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop στην Ιορδανία. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events.
Κατά τη διάρκεια του WorkShop, η Περιφέρεια Κρήτης, με βασικό στόχο την καλύτερη προβολή, παρουσίασε την ασφάλεια του προορισμού, το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών και τις μοναδικές ομορφιές της Κρήτης στην ανερχόμενη αγορά της Ιορδανίας, πραγματοποίησε προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού, ταξιδιωτικά γραφεία και tour operators.
Την Περιφέρεια Κρήτης στην εν λόγω δράση εκπροσώπησαν: ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Κυριάκος Κώτσογλου, ο προϊστάμενος της Δ/νσης Τουρισμού κ. Νίκος Αλεξάκης και η προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού Π.Ε. Λασιθίου κ. Μαρία Λαβδάκη.
Επίσης, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης από τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Κυριάκο Κώτσογλου, ο οποίος με αφορμή την συμμετοχή της Περιφέρειας στις ως άνω δράσεις δήλωσε: «Στην χώρα του αραβικού κόσμου που τη διακρίνει ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός και που το πιο σημαντικό της τοπωνύμιό της – Πέτρα – έχει ελληνικό όνομα, εκεί όπου ο πλησιέστερος ελληνικός προορισμός είναι η Κρήτη, στην Ιορδανία και στο Αμμάν, κάναμε ένα ακόμα βήμα για να φέρουμε μια νέα αγορά πιο κοντά.
Δεν είναι δύσκολο, η βασίλισσα της Ιορδανίας που μας κάνει κάθε χρόνο την τιμή και έρχεται στην Κρήτη γνωρίζει καλά, δουλειά θέλει για να έρθουμε στις κορυφαίες θέσεις προτίμησης των Ιορδανών, όπως γίνεται και με τους άλλους λαούς της Μεσογείου.
Κρήτη, παντού!».