στη διεθνή έκθεση τουρισμού “New York Times Travel Show” που πραγματοποιήθηκε στο Μανχάταν η Περιφέρεια Κρήτης.
Οι Αμερικανοί δαπανούν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους στο εξωτερικό

Άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Αμερικής, συμμετέχοντας στη διεθνή έκθεση τουρισμού “New York Times Travel Show” που πραγματοποιήθηκε στο Μανχάταν κάνει η Περιφέρεια Κρήτης.

Οι Αμερικανοί θέλουν να κάνουν αυθεντικές διακοπές σε προορισμούς με καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ενδιαφέρουσες και ποικίλες δραστηριότητες και μοναδικά τουριστικά προϊόντα.

Το περίπτερο της Κρήτης στο πλαίσιο της 15ης διεθνούς έκθεσης “New York Times Travel Show” επισκέφθηκε πλήθος δημοσιογράφων μεγάλων Μ.Μ.Ε., επαγγελματιών της αμερικανικής τουριστικής αγοράς, εκπρόσωποι της ομογένειας και μεγάλος αριθμός επισκεπτών.

Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο εντεταλμένος σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, τα στελέχη του Τμήματος Τουρισμού της Π.Ε. Ηρακλείου Νίκος Αλεξάκης, και Π.Ε. Λασιθίου Μαρία Λαβδάκη.

Δυναμικό “παρών” έδωσε η Κρήτη στην τουριστική έκθεση της Νέας Υόρκης
Δυναμικό “παρών” έδωσε η Κρήτη στην τουριστική έκθεση της Νέας Υόρκης

Ο Κυριάκος Κώτσογλου δήλωσε: «Η Περιφέρεια Κρήτης, με εξωστρέφεια και προσπαθώντας να βελτιώσει συνεχώς το πρόγραμμα της τουριστικής της προβολής επεκτείνει τις δράσεις της προς την αγορά των Η.Π.Α. και τη Νέα Υόρκη, μια πόλη που δίκαια για αυτό-χαρακτηρίζεται ως το κέντρο του κόσμου. Μέσα από τις μελέτες που η Περιφέρεια Κρήτης έχει χρηματοδοτήσει και υλοποιήσει έχει διαπιστώσει ότι το προφίλ του Αμερικανού και του Νεοϋορκέζου επισκέπτη ταιριάζει απόλυτα με το φυσικό, γεωγραφικό, ιστορικό και κοινωνικό περιβάλλον της Κρήτης.

Παράλληλα, η ομογένεια της Κρήτης, οι υπηρεσιακοί παράγοντες και ο σχεδιασμός της επόμενης σαιζόν προβλέπουν περαιτέρω εξέλιξη των δράσεων προβολής της Περιφέρειας Κρήτης, με νέες συμμετοχές και εκδηλώσεις προβολής, ώστε η Κρήτη να λάβει τη θέση που τις αναλογεί και σε αυτή την πολύ σημαντική παγκόσμια αγορά».

Το προφίλ των Αμερικανών τουριστών

Η αμερικανική τουριστική αγορά αρχίζει να δείχνει και πάλι τα τελευταία χρόνια τη δυναμική της και σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας συμβούλων BDRC με τίτλο “Global Passenger Study” και δείγμα 16.000 Αμερικανών πολιτών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό, προέκυψαν ενδιαφέροντα στοιχεία για τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και συγκεκριμένα:

– οι Αμερικανοί δαπανούν περισσότερα χρήματα για διακοπές στο εξωτερικό σε σχέση με άλλες εθνικότητες

– είναι ανοιχτοί να εξερευνήσουν την τοπική κουλτούρα και επισκέπτονται τα τουριστικά αξιοθέατα

– το 72% ταξιδεύει αεροπορικώς

– κάνουν κατά μέσο όρο τέσσερα ταξίδια αναψυχής τον χρόνο στο εξωτερικό και 28 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία

– έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά πληθυσμού που ανήκει στη γενιά των baby boomers  (διαθέτουν μεγαλύτερη ευχέρεια για ταξίδια σε σχέση με τις υπόλοιπες)

– επιλέγουν ανώτερη κατηγορία ξενοδοχείων σε ποσοστό 78%, κατηγορία πολυτελείας 45% και μεσαία κατηγορία 45%.

Η Ευρώπη είναι ο κορυφαίος προορισμός για τους Αμερικανούς τουρίστες με αύξηση 17% (US National Travel & Tourism Office) και αγαπούν την Ελλάδα. Είναι από τους αγαπημένους τους προορισμούς, καθώς λατρεύουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Σταδιακά  βελτιώνεται η παρουσία της Ελλάδας στις σημαντικές τουριστικές εκθέσεις στις ΗΠΑ σε σύγκριση με την ελληνική παρουσία σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές εκθέσεις.