Στη 2η διαπεριφερειακή συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος περιφερειακών δράσεων για τη νέα ανάπτυξη του τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στην Ολλανδία συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης.

Στη 2η διαπεριφερειακή συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος περιφερειακών δράσεων για τη νέα ανάπτυξη του τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στην Ολλανδία συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης.

Το Πρόγραμμα BRANDTOUR στοχεύει στη στήριξη του τουρισμού μέσω της προώθησης και της καινοτομίας στην προσφορά εξατομικευμένων τουριστικών προϊόντων.

Στο πλαίσιο αυτό, οι εταίροι του Προγράμματος διοργανώνουν συναντήσεις ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών προκειμένου για την προώθησή τους στις άλλες Περιφέρειες και χώρες και την αξιοποίησή τους για την προσέλκυση  των τουριστών και την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, για την παροχή τουριστικών πακέτων-προϊόντων.

Κατά τη συνάντηση στην Ολλανδία, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε την επιτυχή δράση της Α.Κ.Ο.Μ.Μ. – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α. για την ενίσχυση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην περιοχή του Ψηλορείτη,  περιοχή χαρακτηρισμένη ως Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO, Η πρακτική αυτή στοχεύει στις ΜΜΕ, ώστε να: -εφαρμόσουν αποτελεσματικότερες πολιτικές marketing στην τοπική αλλά και στην ευρύτερη τουριστική αγορά και -να μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν εκτός των άλλων την προστιθέμενη αξία από την αναγνώριση της περιοχής ως UNESCO.

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, η Α.Κ.Ο.Μ.Μ. – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α.  έχει δημιουργήσει α)  ένα τοπικό σύμφωνο ποιότητας με συγκεκριμένες προδιαγραφές στην κατεύθυνση της ανάδειξης της τοπικής ταυτότητας (προώθηση ποιοτικών τοπικών προϊόντων από τις επιχειρήσεις εστίασης και διαμονής), β) εργαλεία marketing σε σχέση με τους επισκέπτες που προέρχονται από τα πλησιέστερα αστικά κέντρα της Κρήτης, και πρόγραμμα επιβράβευσης επισκεπτών «ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΨΗΛΟΡΕΙΤΗ» για την αγορά τοπικών υπηρεσιών και προϊόντων.

Η πρακτική αυτή χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του τοπικού προγράμματος LEADER, Μέτρο 421 Διακρατικές Συνεργασίες με το ποσό των 103.723,75 €, τίτλο: Γεωπροϊόντα, και με εταίρους : την ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ στην Κρήτη και την Αναπτυξιακή Εταιρεία Τρόοδος στην Κύπρο.

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου BRANDTOUR γενικότερα, ενισχύεται η διαπεριφερειακή συνεργασία,  για την ενίσχυση των τοπικών ΜΜΕ να αντιμετωπίσουν την εποχικότητα και τις προκλήσεις της τοπικής αγοράς την ανάδειξη και προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών, την αξιοποίηση στα τοπικά αξιοθέατα μέσω καλύτερου marketing, branding και επικοινωνίας, την ανάπτυξη θεματικών και βιωματικών μορφών τουρισμού.