ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Μία καινοτόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα που εκπαιδεύει και δίνει δουλειά.

Αυτός είναι ο απώτερος στόχος μιας νέας και υπερσύγχρονης υπηρεσίας, που υιοθετεί ο Δήμος Χερσονήσου, μέσω του look4job.gr. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα βρίσκεται ήδη δύο μήνες στον «αέρα», με τους επιχειρηματίες του Τουρισμού στον Δήμο να είναι οι πρώτοι που έχουν πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες, προκειμένου να ελέγξουν τη λειτουργία της και να προτείνουν πιθανές διορθώσεις.

Τι κάνει όμως το look4job.gr; Στην ουσία βρίσκει εξειδικευμένο προσωπικό για τους επαγγελματίες του τουρισμού και κατάλληλη εργασία στους εργαζόμενους του ίδιου τομέα. Ο κάθε επαγγελματίας τουρισμού μπορεί να εισάγει μέσα στην πλατφόρμα τις ανάγκες που έχει για διάφορες θέσεις εργασίας και να προσθέσει μια σειρά από φίλτρα. Αντίστοιχα και όσοι αναζητούν εργασία μπορούν να προσθέσουν το προσοντολόγιό τους, ώστε μέσα από ένα ταίριασμα αναγκών και προσόντων, κάθε επιχείρηση να βρίσκει ακριβώς το άτομο εκείνο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μουντράκης με τον συντάκτη της “Π” Γιάννη Ζωράκη
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μουντράκης με τον συντάκτη της “Π” Γιάννη Ζωράκη

Όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τουρισμού και Απασχόλησης Ευθύμιος Μουντράκης το «look4job.gr είναι μια πλατφόρμα ενισχυτική προς την απασχόληση». «Με την ίδρυση αυτής της πλατφόρμας προσπαθούμε να φέρουμε σε μια επικοινωνία τον άνεργο εργαζόμενο με τον επιχειρηματία και το αντίστροφο» αναφέρει και προσθέτει:

«Μέσα από διάφορα φίλτρα ο επαγγελματίας μπορεί να βρει ποιος εργαζόμενος είναι καταλληλότερος για την εργασία στην οποία τον χρειάζεται».

Εκτός όμως από αυτή καθαυτή τη λειτουργία της πλατφόρμας στην κατεύθυνση εξεύρεσης εργασίας, ο Δήμος Χερσονήσου επιχειρεί να προχωρήσει σε σημαντικές δράσεις επιμόρφωσης και κατάρτισης μέσα από το look4job.gr.

«Θέλουμε τα μέλη της πλατφόρμας να εκπαιδεύονται και να καταρτίζονται, για την καλύτερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών» εξηγεί ο κ. Μουντράκης που προσθέτει ότι η εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού στον τομέα του Τουρισμού για τον Δήμο Χερσονήσου είναι επιβεβλημένη, με δεδομένο πως ο Δήμος είναι ο μεγαλύτερος τουριστικός Δήμος της Ελλάδας, με αριθμό κλινών ίσο με αυτό της Κύπρου ή της Μαγιόρκα.

Όπως αναφέρει ο κ. Μουντράκης, υπάρχει ήδη η διάθεση και η έναρξη κάποιων συνεργασιών σε επίπεδο κατάρτισης με στόχο την ευρύτερη τουριστική αναβάθμιση του Δήμου, που αποτελεί γενικότερο ζητούμενο. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, η πλατφόρμα αρχικά απευθύνεται στον Δήμο Χερσονήσου, ωστόσο είναι ανοιχτή για εισαγωγή στοιχείων, απ’ όλη την Ελλάδα.

«Κάνουμε μικρά και σταθερά βήματα, οπότε σε πρώτο επίπεδο συμμετέχουν οι επιχειρηματίες του Δήμου» αναφέρει για να προσθέσει:

«Μακάρι να υπάρξει αντίστοιχη ανταπόκριση, που φαίνεται ότι υπάρχει, ώστε η δράση να διευρυνθεί και να έχει τη μέγιστη δυνατή αποδοχή».