Για την απόφασή του να επενδύσει στον τουρισμό με μια πολυτελή μονάδα στο Μαράθι Χανίων με την επωνυμία της Marriott και ένα μικρό ξενοδοχείο πόλης στο Ηράκλειο μίλησε στην “Π” ο επιχειρηματίας Αντώνης Βασιλάκης, ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και δεκαετίες στον χώρο της ξυλείας και των κατασκευών.
“Η ενασχόληση με τον τουρισμό υπήρχε χρόνια στη σκέψη μου αλλά τώρα δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να αναπτυχθούμε στον κλάδο”, σημείωσε ο κ. Βασιλάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας του που αφορούν στην δημιουργία δύο ξενοδοχείων.
Ο κ. Βασιλάκης σημείωσε:
“Δύο μονάδες υπάρχουν στα πλάνα της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια, με το πρώτο να βρίσκεται ήδη στη φάση της κατασκευής. Βρίσκεται στο Μαράθι, στον νομό Χανίων όπου το τελευταίο διάστημα η πόλη αποτελεί πόλο έλξης και σημείο αναφοράς μεγάλων τουριστικών επενδύσεων.
Στο Μαράθι η εταιρεία είναι ιδιοκτήτης έκτασης 105 στρεμμάτων περίπου και αποκτήθηκε με σκοπό την τουριστική αξιοποίηση της μετά από αρκετά χρόνια έρευνας του κατάλληλου χώρου. Η τουριστική αξιοποίηση της περιοχής προκύπτει από την ιστορική εξέλιξη του παραθεριστικού χαρακτήρα της και από την φυσική ομορφιά και τις ήπιες κλιματικές συνθήκες, που είναι απαραίτητοι όροι για την ανάπτυξή της. Ο σκοπός της ίδρυσης και λειτουργίας της συγκεκριμένης τουριστικής επένδυσης δεν είναι απλά η «παροχή ύπνου» αλλά η προσφορά μιας «ολοκληρωμένης αυθεντικής κρητικής εμπειρίας».
Συγκεκριμένα, οι προσφερόμενες υπηρεσίες της τουριστικής εγκατάστασης θα είναι εμπλουτισμένες με τουριστικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών, προβάλλοντας ιδιαίτερα τα τοπικά παραδοσιακά αγαθά και υπηρεσίες. Η μονάδα, θα φέρει την επωνυμία “JW Marriott Crete Resort & spa” θα αποτελεί το πρώτο JW Marriott ultra luxury brand στην Ελλάδα”.
Στοχεύουμε στον ποιοτικό τουρισμό
Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, “το όραμα της επένδυσης έχει σκοπό να ωθήσει τους επισκέπτες να γνωρίσουν το πλούσιο φυσικό και ιστορικό απόθεμα της περιοχής στο πλαίσιο πάντα του σεβασμού και της διατήρησης των φυσικών και πολιτιστικών πόρων.
Το έργο, παρά του μεγέθους του και των σύγχρονων εγκαταστάσεων που θα διαθέτει, δεν αποσκοπεί στη διατήρηση του προτύπου του «μαζικού τουρισμού» αλλά στοχεύει στον «ποιοτικό τουρισμό». Στο παραπάνω πλαίσιο θα γίνει προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών που εκτιμούν τον υψηλό βαθμό διατήρησης των ιδιαίτερων φυσικών και πολιτιστικών αξιών των περιοχών που επισκέπτονται, διότι έτσι οι ίδιοι γίνονται διαφημιστές, προστάτες, πρεσβευτές και φύλακες της Φυσικής και Πολιτιστικής Κληρονομίας μας, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται «εισαγωγή και διάχυση πλούτου στις τοπικές κοινωνίες».
Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός της μονάδας υλοποιήθηκε έτσι ώστε το έργο να εναρμονίζεται πλήρως με τον περιβάλλοντα χώρο. Η θέση του έργου στο χώρο είναι τέτοια ώστε να μην προκαλείται καμία ουσιώδης παρεμπόδιση οποιασδήποτε θέας του ορίζοντα ή οποιασδήποτε κοινής θέας”. Ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι “η μονάδα θα κατασκευαστεί σε 2 φάσεις. Η πρώτη φάση αποτελείται από 165 δωμάτια, στην πλειοψηφία τους σουίτες και βίλλες και υλοποιείται σε έκταση 55 περίπου στρεμμάτων. Η δεύτερη φάση που θα ξεκινήσει από την επόμενη σεζόν θα επεκτείνεται σε 50 ακόμη στρέμματα και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια”.
Ξενοδοχείο πόλης το 2026
Στα πλάνα της εταιρείας είναι και ένα δεύτερο, μικρότερου μεγέθους ξενοδοχείο πόλης, δυναμικότητας 70 δωματίων, θα βρίσκεται στην πόλη του Ηρακλείου, στην περιοχή της Αλικαρνασσού.
Οπως εξήγησε ο επιχειρηματίας, “το ξενοδοχείο θα διαθέτει μικρό εμπορικό κέντρο, με καφέ, εστιατόριο, γυμναστήριο και spa. Η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους και έναρξη της λειτουργίας τους πρώτους μήνες του 2026. Πρόκειται για ένα ξενοδοχείο που θα λειτουργει 12 μήνες το χρόνο.