Πολυτελή ξενοδοχεία
Πολυτελή ξενοδοχεία με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υπάρχουν σε όλη την Κρήτη

Η

Κρήτη έχει εδραιωθεί σ’ ένα σημαντικό κομμάτι του τουρισμού ως προορισμός πολυτελών διακοπών ενώ η Ελλάδα, η Ισπανία και η Ιταλία είναι, με σειρά προτεραιότητας, οι πιο περιζήτητοι προορισμοί διακοπών στο brand διακοπών πολυτελείας της TUI airtours, για αυτό το καλοκαίρι.

Οι ξεχωριστές στιγμές και εμπειρίες που συμβαδίζουν με τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών είναι τα σημαντικότερα κριτήρια στον προγραμματισμό πολυτελών διακοπών, σύμφωνα με την airtours.

Ο τουριστικός επιχειρηματίας Ανδρέας Μεταξάς
Ο κ. Ανδρέας Μεταξάς

Αυτό το καλοκαίρι, η διασκέδαση και η γαστρονομία είναι δύο πολύ σημαντικά στοιχεία των διακοπών που παρουσιάζουν εξαιρετικά υψηλή ζήτηση.

“Η Κρήτη έχει αρκετούς επισκέπτες αυτής της κατηγορίας αφού έχει ξενοδοχεία με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Εδώ και περίπου μια 15ετία έχει εδραιωθεί ως προορισμός πολυτελών διακοπών και είναι κάτι που το χτίζουμε χρόνια” είπε στην “Π” ο τουριστικός επιχειρηματίας Ανδρέας Μεταξάς.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι φέτος θα έχουμε μια καλή τουριστική σεζόν, όχι όμως καλύτερη από πέρυσι.

Ο κ. Γιώργος Σκουλάξινος
Ο κ. Γιώργος Σκουλάξινος

“Η σεζόν πηγαίνει πάρα πολύ καλά” σχολίασε ο διευθυντής του ξενοδοχείου Amirandes, Γιώργος Σκουλάξινος, επισημαίνοντας ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών του ξενοδοχείου προέρχονται από τη Γερμανία, τη Ρωσία, την Αγγλία, το Βέλγιο, τη Γαλλία.

“Το 50% των πελατών μας κλείνει  πακέτα με πρωινό και ημιδιατροφή και δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση για τα à la carte εστιατόριά μας” σημείωσε προσθέτοντας ότι “οι πληρότητες αυξάνονται συνεχώς”.

“Η Κρήτη έχει πολύ καλά ξενοδοχεία και πολύ καλές υπηρεσίες, ενώ ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει  ελικόπτερα, σκάφη, λιμουζίνες, ό,τι επιθυμήσει.

Ο Γιώργος Πελεκανάκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών  Ξενοδοχείων
Ο κ. Γιώργος Πελεκανάκης

Το πρόβλημα είναι ότι διαχρονικά πάσχουμε στις υποδομές και στην εικόνα  των τουριστικών περιοχών όπου βρίσκονται οι μονάδες” τόνισε ο Γιώργος Πελεκανάκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών  Ξενοδοχείων.

Τι θέλουν σήμερα οι πελάτες πολυτελών ξενοδοχείων

Η μελλοντική πρόβλεψη, που έκανε ο πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Πολυτελών Ξενοδοχείων (ILHA), Barak Hirschowitz, αναφέρεται σε μια ουσιαστική αλλαγή σε αυτό που γνωρίζουμε ως “πολυτελή φιλοξενία”.

Οι σημερινοί εύποροι καταναλωτές, και ιδιαίτερα εκείνοι που ανήκουν στη γενιά των millennial, είναι «καταναλωτές παγκόσμιας εμβέλειας, χρήστες των ψηφιακών μέσων και πελάτες υψηλών απαιτήσεων», αναφέρει ο Hirschowitz. Αντί για προϊόντα, αυτοί οι πελάτες ξενοδοχείων αναζητούν αξέχαστες στιγμές, εμπειρίες που είναι, μεταξύ άλλων, μοναδικές και αποκλειστικές.

Ενώ αυτή η μετατόπιση μπορεί να ασκήσει πίεση στις επιχειρήσεις υπηρεσιών πολυτελείας, ώστε να καινοτομήσουν, μεταβάλλοντας τις τρέχουσες παροχές τους, ταυτόχρονα δίνει στα ξενοδοχεία που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία της πολυτελούς φιλοξενίας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εμπειρίες που προσελκύουν ένα εντελώς νέο -και ιδιαίτερα επικερδές- τμήμα ταξιδιωτών, προσφέροντας ευφάνταστες και μοναδικές παροχές .

Ακολουθούν μερικές ιδέες που αποδεικνύουν πόσο απλή και οικονομικά προσιτή μπορεί να είναι πλέον η πολυτελής φιλοξενία:

  1. Μια εμπειρία ξενοδοχείου όπως καμία άλλη

Εξ ορισμού, μια μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου θα είναι εντελώς διαφορετική από ένα απλό πολυτελές ξενοδοχείο. Ορισμένα παραδείγματα από πραγματικά ξενοδοχεία: Το The Towers of Waldorf Astoria προσφέρει στους πελάτες του μια εμπειρία μελισσοκομίας στο ρετιρέ του ξενοδοχείου. Το Rosewood San Miguel de Allende έχει εξοπλίσει τις ιδιωτικές κατοικίες του με καβαλέτα και είδη ζωγραφικής.  Και ένα ξενοδοχείο που καταχωρήθηκε πρόσφατα στην trivago προώθησε μια ειδική προσφορά στους πελάτες του για μια βόλτα με καμηλοπάρδαλη.

Για να προσφέρετε μια πολυτελή εμπειρία που συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή, θα πρέπει να διαθέτετε δημιουργικότητα, η οποία είναι εξίσου σημαντική με τα κεφάλαια. Για να προσφέρετε μια πολυτελή εμπειρία που συμβαδίζει με τη σύγχρονη εποχή δαπανώντας λίγα χρήματα, θα πρέπει να καθορίσετε το μοναδικό σημείο πώλησης του ξενοδοχείου σας και να χρησιμοποιήσετε το τοπικό πλαίσιο, ώστε να δημιουργήσετε μια απρόσμενη εμπειρία που θα αναδίδει έντονα τον τοπικό χαρακτήρα και θα προκαλεί θαυμασμό. Ένας απλός τρόπος να το επιτύχετε αυτό είναι να συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις που διαθέτουν μοναδικά προϊόντα και υπηρεσίες.

  1. Ένα μοναδικό δώρο καλωσορίσματος

Η προσέγγιση της έκπληξης και της ευχαρίστησης στη φιλοξενία, όσο και εάν φαίνεται παλιομοδίτικη, βρίσκεται στην καρδιά του σημερινού μεταβαλλόμενου προτύπου της ξενοδοχειακής πολυτέλειας. Και ένα μοναδικό δώρο καλωσορίσματος είναι ο καλύτερος τρόπος να εκπλήξετε και να ευχαριστήσετε τους πελάτες τη στιγμή που εισέρχονται για πρώτη φορά στο δωμάτιό τους.

Σε ό,τι αφορά την υποδοχή των ταξιδιωτών πολυτελείας με ένα δώρο, σκεφτείτε κάτι τοπικό, εποχικό και απρόσμενο. Οτιδήποτε κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ξεχωριστός και να νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα μοναδικό μέρος προσθέτει μια πινελιά πολυτέλειας στην εμπειρία του πελάτη. Ακόμη και εάν πρόκειται για ένα απλό, χειρόγραφο σημείωμα καλωσορίσματος σε μια καρτ ποστάλ της περιοχής.

  1. Μια δωρεάν συλλογή βιβλίων και ταινιών

Δεν παρέχουν όλα τα ξενοδοχεία (ούτε χρειάζεται να παρέχουν) συλλογή ταινιών στο δωμάτιο κατ’ απαίτηση. Και δεν διαθέτουν (ούτε θέλουν) όλοι οι πελάτες λογαριασμό στο Netflix.

Μάλιστα, ορισμένοι πελάτες προτιμούν το διάβασμα, για να χαλαρώσουν. Μια καλά ενημερωμένη και ευρεία συλλογή ταινιών και βιβλίων είναι μια απλή, αλλά πολυτελής παροχή που οποιοδήποτε ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του.