ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντική έμφαση στον τουρισμό δίνει η Περιφέρεια Κρήτης.

Έξι βασικοί άξονες κι ένας προϋπολογισμός που αγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ, αποτελούν τη νέα «φαρέτρα» της Περιφέρειας Κρήτης στον τομέα του Τουρισμού.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, η Κρήτη αποτελεί ναυαρχίδα του Ελληνικού Τουρισμού και γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να πρωταγωνιστεί σε όλες τις εξελίξεις του τουριστικού τομέα, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Το νέο μεγαλόπνοο πλάνο δράσης της Περιφέρειας για το 2018 ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο χθες.

Αποδέκτες των δράσεων για τον τουρισμό που προϋπολογίζονται στις 800.000 ευρώ είναι εκτός από τους τουρίστες κι επισκέπτες της Κρήτης, οι δημοσιογράφοι, οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί παραγωγοί και bloggers, καθώς και οι τουριστικοί επαγγελματίες τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό.

Το πρόγραμμα τελεί σε πλήρη εναρμόνιση με την Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ αποτελεί συνέχεια των ενεργειών τουριστικής προβολής των προηγούμενων ετών και περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν το σύγχρονο τουριστικό μάρκετινγκ.

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η Περιφέρεια Κρήτης για το 2018 πρόκειται να συμμετάσχει σε συνολικά 18 εκθέσεις. Ειδικότερα εκπρόσωποι της Περιφέρειας θα συμμετέχουν σε Διεθνείς Εκθέσεις σε Ουτρέχτη, Στουτγκάρδη, Βιέννη, Ελσίνκι, Νέα Υόρκη, Βρυξέλλες, Τελ Αβίβ, Στοκχόλμη, Βελιγράδι, Δανία, Βουκουρέστι, Βερολίνο, Μόσχα, Παρίσι, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη, Βαρσοβία και Ρίμινι στην Ιταλία.

Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κρήτης συμμετέχει σε τρεις ακόμα εκθέσεις που σχετίζονται με τον εναλλακτικό τουρισμό. Συγκεκριμένα τον Ιανουάριο θα συμμετέχει σε έκθεση για τον θαλάσσιο τουρισμό στο Ντίσελντορφ, τον Μάρτιο σε έκθεση για ποδηλατικό και περιπατητικό τουρισμό στην Ουτρέχτη και τον Αύγουστο σε έκθεση εναλλακτικού τουρισμού στο Ντίσελντορφ.

Μεγάλη βαρύτητα δίνει παράλληλα η Περιφέρεια Κρήτης σε φιλοξενίες και δημόσιες σχέσεις, σκοπεύοντας να φιλοξενήσει και αυτή τη χρονιά πλήθος Ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων, ταξιδιωτικών συντακτών καθώς και tour operators, αφού έχει αποδειχθεί ότι η ανάπτυξη καλών σχέσεων με τους συγκεκριμένους opinion makers είναι κομβικής σημασίας για την ενίσχυση του τουρισμού.

Ψηλά στην ατζέντα της Περιφέρειας Κρήτης βρίσκεται και η διοργάνωση εκδηλώσεων ή συνδιοργάνωσή τους τόσο στην Κρήτη και την Ελλάδα όσο όμως και στο εξωτερικό. Η Περιφέρεια επικεντρώνεται σε πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις, αλλά και σε καθεμιά διοργάνωση που μπορεί να θεωρηθεί σημαντική και να ενισχύσει τη στόχευση για ενίσχυση του τουρισμού.

Βαρύτητα δίνεται από την Περιφέρεια και στη συλλογή πρόσθετου υλικού γύρω από τον τουρισμό, μέσω αναλύσεων και μελετών που μπορούν και πρέπει να εκπονηθούν, εξετάζοντας σημαντικά στοιχεία τόσο αναφορικά με την Κρήτη όσο όμως και αναφορικά με τη γενικότερη στόχευση ενίσχυσης του τουρισμού.

Οι κλασικές μέθοδοι ενίσχυσης και τόνωσης της τουριστικής προβολής παραμένουν στην ατζέντα, με την Περιφέρεια Κρήτης να έχει προϋπολογίσει συνολικά 300.000 ευρώ για διαφήμιση, προώθηση, επικοινωνία και λοιπές δράσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα.

Μέσα στις δράσεις που σχεδιάζει η Περιφέρεια Κρήτης για το 2018, είναι πέραν από τις κλασικές μεθόδους διαφήμισης και η προβολή μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η επικαιροποίηση της σελίδας ingrediblecrete.gr, καθώς και πλήθος επικοινωνιακών στρατηγικών που ανταποκρίνονται στη νέα εποχή και τις νέες συνθήκες.