Ηράκλειο

Μια ξεκάθαρη στρατηγική, η οποία εστιάζει στη συνδυασμένη προβολή των μοναδικών ιστορικών μνημείων και μουσείων του Ηρακλείου με τις σύγχρονες απολαύσεις που προσφέρει αυτή η ολοζώντανη πόλη στους επισκέπτες της προτείνεται στο πρόγραμμα τουριστικού μάρκετινγκ που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με τον πολιτιστικό οργανισμό «Διάζωμα».

Η παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει σε ημερίδα  η  οποία  θα  πραγματοποιηθεί σήμερα στις 10 το πρωί στο Πειραματικό Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου.

Για την παρουσίαση θα βρίσκεται στο Ηράκλειο ο πρόεδρος του «Διαζώματος» Σταύρος Μπένος και ο σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ κ. Δημήτρης Κούτουλας, δημιουργός του προγράμματος.

Το πρόγραμμα βασίστηκε σε εκτενή διαβούλευση με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορέων, τουριστικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες της Κρήτης, καθώς και σε έρευνα που κάλυψε τόσο τα χαρακτηριστικά του Ηρακλείου όσο και το μάρκετινγκ που ασκούν ανταγωνιστικοί και παραπλήσιοι προορισμοί.

Τα πρόσθετα στοιχεία περιλαμβάνουν τις τέσσερις κύριες μορφές ψυχαγωγίας που συνήθως επιζητούν όσοι επισκέπτονται αστικούς προορισμούς, δηλαδή τις πολιτιστικές εκδηλώσεις (π.χ. συναυλίες, παραστάσεις και εκθέσεις εικαστικών), τη γαστρονομία, τις αγορές και τη νυχτερινή διασκέδαση.

Πρόκειται για θέλγητρα πολύ σημαντικά προκειμένου να καθιερωθεί μια πόλη ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός, τα οποία στην περίπτωση του Ηρακλείου δεν έχουν μέχρι σήμερα αναδειχθεί πλήρως.

Στο πρόγραμμα μάρκετινγκ περιγράφονται οι τρόποι επίτευξης αυτού του στόχου μέσω ενός νέου αφηγήματος για το τουριστικό Ηράκλειο, της ανάπτυξης ενός ισχυρού destination brand και της δημιουργίας μιας αποτελεσματικής διαδικτυακής παρουσίας της πόλης,ιδίως στα κοινωνικά δίκτυα.