Πρωινό στο δωμάτιο και γεύματα a la carte για τους πελάτες των ξενοδοχείων στην εποχή του κοροναϊού.
Πρωινό στο δωμάτιο και γεύματα a la carte για τους πελάτες των ξενοδοχείων στην εποχή του κοροναϊού.

Πρωινό στο δωμάτιο και γεύματα a la carte (επιλογή από κατάλογο) περιμένουν τους πελάτες των ξενοδοχείων στην εποχή του κοροναϊού.

Τα Check in & Check out θα γίνονται από απόσταση μέσω έξυπνων συσκευών και για όσους θελήσουν να επισκεφτούν τη Reception, την επικοινωνία με τους εργαζόμενους θα τους χωρίζει μια γυάλινη επιφάνεια.

Αυτές και πολλές άλλες αναμένεται να είναι οι αλλαγές στην καθημερινότητα των ξενοδοχείων που θα επιλέξουν να ανοίξουν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν τους μελλοντικούς πελάτες τους.

Για αυτή την επόμενη ημέρα ετοιμάζονται οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, περνώντας από το μικροσκόπιο τόσο την προστασία των εργαζομένων αλλά και τη βιωσιμότητα των οργανισμών.

Στην Κρήτη, την ναυαρχίδα του τουρισμού για την Ελλάδα, όπως πληροφορεί το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, η ένωση συνεργάζεται με την Περιφέρεια και το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τον ΕΟΔΥ. Μάλιστα, έχει αναθέσει στην Howarth International μελέτη για την επόμενη μέρα στα ξενοδοχεία, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν σε δυο εβδομάδες, όπως αναφέρει ο κ. Χαλκιαδάκης.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου εκφράζει την αγωνία του για το αν θα πρέπει ή ακόμα ακόμα, αν μπορούν να ανοίξουν τις ξενοδοχειακές μονάδες, χωρίς τη στήριξη της πολιτείας όπως τονίζει.

«Αν δεν βοηθήσει το κράτος, θα έχουμε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα. Θέλουμε να ανοίξουμε με όρους βιωσιμότητας και αν δεν συμβεί αυτό, ο κ. Χαλκιαδάκης επισημαίνει ότι «μπορεί και να μην ανοίξουν ξενοδοχεία». Προσθέτει, επίσης, ότι οι παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν στα ξενοδοχεία, για υγειονομικούς λόγους, είναι σημαντικά κοστοβόρες και σε πολλές των περιπτώσεων θα είναι και αδυνατούν να εφαρμοστούν.