Το πρόβλημα που αντιμετώπισε η εταιρεία Amadeus που παρέχει υπηρεσίες check-in σε δεκάδες αεροπορικές εταιρείες και «γονάτισε» αρκετά αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο αποκαταστάθηκε και όλα πλέον έχουν επιστρέψει στην κανονικότητά τους.
Χθες, ουρές δεκάδων μέτρων σημειώθηκαν στους διαδρόμους επιβίβασης αρκετών αεροδρομίων σε όλο τον πλανήτη εξαιτίας ενός προβλήματος της υπηρεσίας που παρέχει υπηρεσίες check-in σε εταιρείες όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas και η Lufthansa.
Όπως σημειώνει η εταιρεία Amadeus, η οποία παρέχει το λογισμικό ελέγχου σε περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι αντιμετωπίζει «ένα πρόβλημα στο δίκτυο, που προκαλεί διακοπές».
«Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα, οι υπηρεσίες αποκαθίστανται σταδιακά» συμπληρώνει η εταιρεία, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες από διεθνή μέσα ενημέρωσης έχουν πληγεί τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, του Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, το Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη, της Μελβούρνης και τα αεροδρόμια της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε χθες το μεσημέρι και η εταιρεία τόνισε πως όλα πλέον λειτουργούν κανονικά, χωρίς να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις.
Παράλληλα, ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες για τυχόν καθυστερήσεις ή για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα μπορεί να προκλήθηκε.