ΠΟΡΣΕ: Μεγάλη και δωρεάν διαφήμιση για την Κρήτη

Μπορεί εμείς κάποιες φορές να ξεχνάμε τη δυναμική της Κρήτης στον παγκόσμιο τουρισμό και το πόσο ξεχωριστό είναι αυτό το νησί, έρχονται όμως βιομηχανικοί κολοσσοί, όπως η Porsche για να μας το θυμίσουν, παρουσιάζοντας εδώ το νέο μοντέλο τους με 500 δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο.

Γιατί όμως η Porsche, αλλά και άλλες κορυφαίες εταιρείες από όλο τον κόσμο, επιλέουν την Κρήτη για τις παρουσιάσεις και τα συνέδριά τους;

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, Μιχάλης Βλατάκης, μάς είπε: “Γιατί έχουμε πολύ καλές ξενοδοχειακές μονάδες και έναν τόπο με εκπληκτικές ομορφιές. Πρέπει εμείς οι ίδοι να γνωρίζουμε την αξία μας και να προβάλλουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα όσο καλύτερα γίνεται”.

Σύμφωνα με τον κ. Βλατάκη, η Porsche έστρεψε το παγκόσμιο ενδιαφέρον στην Κρήτη παρουσιάζοντας εδώ το νέο μοντέλο Porsche Cayenne, καθώς φιλοξένησε 500 δημοσιογράφους από την Κολομβία, τη Βραζιλία, την Κίνα μέχρι και το Μεξικό και τον Καναδά και φυσικά όλη την Ευρώπη στο πολυτελές ξενοδοχείο Daios Cove στον Άγιο Νικόλαο.

Ο κ. Βλατάκης είπε ότι οι δημοσιογράφοι μαγεύτηκαν από τις διαδρομές που έκαναν στη Σητεία και την Ιεράπετρα, ενώ τους άρεσε πάρα πολύ  και το γεύμα στην Πλάκα της Ελούντας.

“Η οργάνωση ήταν εξαιρετική και θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη βοήθειά τους και την αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου, Πελαγία Περάκη, και τον διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, Γ. Παπαδάκη, σε ό,τι χρειαστήκαμε” σημείωσε.

Εξήγησε ότι μέχρι και άσφαλτος σε λακούβες της διαδρομής έπρεπε να μπει για να μην δημιουργηθούν προβλήματα.

Τα οικονομικά οφέλη  της Κρήτης

Σύμφωνα με τον κ. Βλατάκη, όλη η διοργάνωση, που ολοκληρώθηκε χθες κόστισε κατ’ εκτίμηση 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στην Κρήτη έμειναν περίπου 3-3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Για αμέτρητους λόγους αυτές οι διοργανώσεις, τα συνέδρια κ.λπ. είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την Κρήτη και πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, για να τα στηρίζουμε και να τα προβάλλουμε.