Aegean

Σε τακτική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές  (ΕΟΔΥ) σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κοροναϊό (Covid-19) βρίσκεται η  AEGEAN, προκειμένου να λαμβάνει όλες τις σχετικές οδηγίες που αφορούν την αερομεταφορά είτε σαν γενική προληπτική προετοιμασία είτε για τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η  εταιρεία έχει ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων της, σε όλους τους σταθμούς της χώρας και του εξωτερικού, κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Επιπλέον, έχει ήδη δημιουργήσει και εφαρμόσει, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία απολυμάνσεων, διαδικασία απολύμανσης  που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που λάβει ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ ότι σε συγκεκριμένη πτήση υπήρξε μεταφορά επιβάτη με πιθανό κρούσμα.

Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι από τις 23 Φεβρουαρίου έχει  δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες της που ταξιδεύουν έως 20 Μαρτίου, να μεταθέσουν το εισιτήριό τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (ημερομηνία πραγματοποίησης του ταξιδιού έως 20 Οκτωβρίου), χωρίς τέλη αλλαγής (rebooking fees).

Τέλος, διευκρινίζεται ότι αρμόδιοι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών είναι αποκλειστικά ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.