Οι Γάλλοι επανεξετάζουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες τους για να αντέξουν οικονομικά τις διακοπές σε ένα πληθωριστικό πλαίσιο.
Το 60% έχει μειώσει τα σχέδια διακοπών του λόγω αύξησης των τιμών, σύμφωνα με το Βαρόμετρο Κατανάλωσης και Καθημερινότητας της Sofinco. Ο μέσος αναμενόμενος προϋπολογισμός, σύμφωνα με το “tourismtoday” έχει αυξηθεί κατά 8% σε σχέση με πέρυσι, με το αναμενόμενο κόστος να ανέρχεται σε 1.512 ευρώ έναντι 1.396 ευρώ τον Ιούλιο του 2022.
Για τα νοικοκυριά με παιδιά, ο μέσος προϋπολογισμός είναι υψηλότερος στα 1.641 ευρώ έναντι 1.498 ευρώ το 2022, που αντιπροσωπεύει αύξηση 9%.
- Κατά συνέπεια, το 71% των Γάλλων χρειάζεται μεγαλύτερη οικονομική προσπάθεια για να πάει διακοπές.
- Το ένα τέταρτο εξ αυτών δηλώνει ότι έχει μειώσει τον προϋπολογισμό του για τις μεταφορές (28%) ή τον προϋπολογισμό του για τα τρόφιμα (25%) για να μπορέσει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι.
- Μεταξύ του 40% των Γάλλων που δεν σκοπεύουν να φύγουν αυτό το καλοκαίρι.
- Περισσότεροι από τους μισούς παραδέχονται ότι δεν έχουν τα μέσα (58%) και περιμένουν προσφορές της τελευταίας στιγμής για να εξετάσουν το ενδεχόμενο διαμονής αυτό το καλοκαίρι (40%).
Το 52% των Γάλλων αναθεωρεί τα σχέδια διακοπών του
- Οι μελλοντικοί παραθεριστές σχεδιάζουν μικρότερες διαμονές από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια για να παραμείνουν εντός του προϋπολογισμού τους.
- Έτσι, το 10% θα πάει για λιγότερο από μία εβδομάδα (+2 μονάδες σε σύγκριση με το 2022 και +5 μονάδες σε 10 χρόνια), το 36% θα πάει για μία εβδομάδα (+2 μονάδες σε σύγκριση με το 2022 και +12 μονάδες σε 10 χρόνια) και το 32% θα μείνει για δύο εβδομάδες (-4 μονάδες σε σύγκριση με το 2022).
- Μόνο το 22% θα μείνει για τρεις εβδομάδες ή περισσότερο (σταθερό σε σύγκριση με το 2022).
- Περισσότεροι από τους μισούς Γάλλους (52%) δηλώνουν ότι η τρέχουσα οικονομική κατάσταση τούς ενθαρρύνει να αναθεωρήσουν τα σχέδια διακοπών τους.
Το ποσοστό των Γάλλων που δηλώνουν ότι περιορίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των διακοπών τους έχει μειωθεί κατά 7 μονάδες σε σύγκριση με το 2022 (41%).
Και τα τρία τέταρτα από αυτούς το κάνουν εφόσον αυτό δεν αυξάνει τον προϋπολογισμό των διακοπών τους.