ταξίδια

Mειωμένα σχεδόν κατά 60% ήταν τα ταξίδια σε ολόκληρη την Ευρώπη το 2020 σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019, σύμφωνα με έρευνα της Phocuswright που παρουσίασε ο  Peter O’ Connor, υπεύθυνος αναλυτής αγορών της Phocuswright, στο πλαίσιο του 4ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργάνωσε διαδικτυακά το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας με τη συνεργασία της Phocuswright. Την ανάκαμψη θα φέρουν τα εμβόλια.

Μάλιστα με την ανακοίνωση της διάθεσης των εμβολίων, η ανάκαμψη αναμένεται να ξεκινήσει γρήγορα με πρόβλεψη αύξησης σχεδόν 50% για το 2021, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, που σημειώνει ότι η ασφάλεια και η προστασία παραμένουν οι δύο βασικές ανησυχίες και έτσι τόσο οι προορισμοί όσο και οι ξενοδοχειακές μονάδες πρέπει να επικοινωνούν συχνά και να συντονίσουν τις προσπάθειες που καταβάλλουν για την προστασία των επισκεπτών.

Το ίδιο ισχύει επίσης για τις πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, καθώς πολλοί καταναλωτές διστάζουν να κάνουν κράτηση, εκτός εάν είναι πολύ σαφές υπό ποιες συνθήκες θα λάβουν επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση μιας συνεχιζόμενης κρίσης.

Μετά το 2021 το μέλλον φαίνεται ακόμη πιο ενθαρρυντικό, υπογραμμίζει η έρευνα. «Παρόλο που θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την ανάκαμψη των προορισμών μεγάλων αποστάσεων, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες φαίνονται έτοιμοι να ταξιδέψουν και η Ελλάδα διαθέτει όλα τα εχέγγυα ως βασικός προορισμός για το 2022 και μετά.

Η ισχυρή επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την ασφάλεια τόσο του προορισμού όσο και των ξενοδοχείων θα παραμείνει πολύ σημαντική καθιστώντας την ως το ελάχιστο κριτήριο για την προσέλκυση επισκεπτών» σημειώνεται στην έρευνα της Phocuswright.