Με νέα ταυτότητα και επιχειρησιακό πλάνο τριετίας, ώστε να ισχυροποιηθεί περισσότερο στην τουριστική αγορά και τα μέλη της να αυξήσουν τα έσοδά τους ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη νέα σεζόν η Ενωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου “Η Φιλοξενία”.
Η Ενωση πραγματοποίησε χθες εκδήλωση στο Επιμελητήριο Ηρακλείου για να παρουσιάσει στο πλαίσιο της γενικής της συνέλευσης το σχέδιο τουριστικής προβολής που εκπόνησε για λογαριασμό της ο στρατηγικός σύμβουλός της δρ. Δημήτρης Κούτουλας.
Το σχέδιο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κοινές δράσεις με άλλες ενώσεις της Κρήτης.
Από την πλευρά ο πρόεδρος της Ενωσης Γ. Χριστοδουλάκης είπε ότι οι προκλήσεις στον τουρισμό είναι μεγάλες, πρέπει όλοι να διαφυλάξουμε το τουριστικό προϊόν και να το αναβαθμίζουμε συνεχώς.