Με εντυπωσιακά αποτελέσματα ολοκληρώνεται το ετήσιο πρόγραμμα συνδιαφήμισης, με πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη να παρακολουθούν διαφημίσεις για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού και SKY express ένωσαν και φέτος τις δυνάμεις τους για να “απογειώσουν” την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως τον απόλυτο τουριστικό προορισμό. Με ένα στρατηγικά σχεδιασμένο κοινό διαφημιστικό πρόγραμμα, ΕΟΤ και SKY express πρόβαλαν τη χώρα συνεχόμενα για 12 μήνες, επιτυγχάνοντας τον στόχο για always on διαφημιστική παρουσία της χώρας στο εξωτερικό.
Το διαφημιστικό πλάνο αποτελούμενο από έξι (6) καμπάνιες, απλώθηκε σε online και offline μέσα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο media mix, το οποίο αξιοποίησε όλα τα νέα εργαλεία αλλά και τα τελευταία trends της διαφήμισης.
Σκοπός της κοινής εκστρατείας είναι, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η άμβλυνση της εποχικότητας, μέσω της ανάδειξης μοναδικών και πολυθεματικών εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, σε όλη τη διάρκεια του έτους. Απώτερος στόχος είναι, η ενίσχυση της ζήτησης κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και η γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών σε περισσότερους προορισμούς της χώρας.
Ήδη τα αποτελέσματα και ο βαθμός ανταπόκρισης δικαιώνουν τόσο την εμπορική στρατηγική της SKY express, όσο και τις στοχευμένες καμπάνιες που “τρέχουν” με τη συνεργασία του ΕΟΤ.
Ενδεικτικά:
• Το χειμώνα του 2023, οι πέντε κύριες αγορές στόχος δηλ. Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Βέλγιο και Μεγάλη Βρετανία σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση (YoY) ύψους 74% .
• Το καλοκαίρι του 2023, το ποσοστό ετήσιας αύξησης της ζήτησης από τις συγκεκριμένες αγορές άγγιξε το 73% (YoY).
• Περισσότερα από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές παρακολούθησαν τις διαφημιστικές εκστρατείες της SKY express σε όλη την Ευρώπη.