Έλενα Κουντουρά και Peter Fankhauser
Εγκαινιάστηκε το ξενοδοχείο  COOK’S CLUB ΤΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
Λίγο πριν τα επίσημα εγκαίνια

Η Κρήτη είναι για την Thomas Cook ένας από τους σημαντικότερους ελληνικούς προορισμούς.
Φέτος ετοιμάζεται να επενδύσει στη χώρα μας 150 εκατομμύρια ευρώ, φέρνοντας παράλληλα τρία εκατομμύρια τουρίστες και σημειώνοντας αύξηση πάνω από ένα τρίτο συγκριτικά με τα δύο προηγούμενα χρόνια.

Αυτό είπε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος του κορυφαίου τουρ οπερέιτορ Peter Fankhauser στο πλαίσιο των εγκαινίων του πρώτου Cooks Club, του ξενοδοχείου για τη νέα γενιά που λειτουργεί στη Χερσόνησο από την “Zeus Hotels” της οικογένειας Παπακαλιάτη.

“Έχουμε πολλά σχέδια για την Κρήτη” είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook
“Έχουμε πολλά σχέδια για την Κρήτη”

Ξενοδοχεία για… “εγωιστές”

Στο ερώτημα σε ποιους απευθύνονται τα Cook’s Club ανέφερε γελώντας: “Στη νέα γενιά με το έντονο “εγώ”. Στους νέους που τους αρέσει να φωτογραφίζονται συνέχεια και να ανεβάζουν φωτογραφίες τους στο instragram. Όσο περισσότερες ανεβάζουν τόσο το καλύτερο γιατί αυτό σημαίνει ότι στις διακοπές τους περνάνε καλά!”.

Τόσο ο CEO όσο και η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά έδωσαν συνέντευξη Τύπου με αφορμή τα εγκαίνια της νέας καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων.

τα Cook’s Club
είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook

Σχέδια για επέκταση και αναζήτηση συνεργατών

Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook’s Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία μέχρι το καλοκαίρι του 2019.

Η «άφιξη» των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017 στην Κω και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει προς το τέλος του καλοκαιριού, στα Χανιά.

Ο περιφερειάρχης στο Cook’s Club

Ο κος Peter Fankhauser δήλωσε: «Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook. Από το 2016 έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα όμορφα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club.

Ο Νικηφόρος Λαμπρινός με την κόρη του Φωτεινή
Ο περιφερειάρχης στο Cook’s Club

Oι σχέσεις μας με τους τοπικούς συνεργάτες μας στην Ελλάδα, στα ξενοδοχεία υπό την επωνυμία μας, είναι υψίστης σημασίας και φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στη χώρα, παρουσιάζοντας ήδη από αυτήν την άνοιξη ένα νέο επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη ξενοδοχείων. Έχουμε την πρόθεση να μιλήσουμε με υποψήφιους συνεργάτες, που αναζητούν συμφωνίες για τη διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, καθώς και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε κορυφαίους προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία μπορούμε να αποκτήσουμε για να ανακαινίσουμε και να επανα-λανσάρουμε, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές μας αλυσίδες.

Έλενα Κουντουρά και Peter Fankhauser

Με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους και πολλούς πολύτιμους συνεργάτες στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μία βιώσιμη ανάπτυξη  προς όφελος τόσο της Thomas Cook όσο και της τοπικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε».

Από την πλευρά της η κα Κουντουρά είπε μεταξύ άλλων:

«Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη».

Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των ενεργειών της Thomas Cook για τη βιωσιμότητα. Το πρόγραμμα πιστοποίησης Travelife – ένα εργαλείο που απευθύνεται σε ξενοδόχους, για να βελτιώνουν τον κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο – είναι μεγαλύτερο στην Ελλάδα από ό,τι σε οποιονδήποτε άλλο προορισμό, στον οποίο δραστηριοποιείται η Thomas Cook.

Για τους φόρους  και το νέο αεροδρόμιο

Ο CEO της Thomas Cook ρωτήθηκε για την υψηλή φορολογία στον τουρισμό και είπε ότι η Ελλάδα παραμένει ένας ανταγωνιστικός προορισμός.

Σχολίασε ότι το σημαντικό είναι να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες και να βελτιώνει τις υποδομές της.

“Χωρίς φόρους πώς μπορεί να γίνει αυτό” σχολίασε προσθέτοντας ότι “αυτό που έχει σημασία είναι τα χρήματα από τη φορολογία να αξιοποιούνται σωστά προς όφελος της χώρας και του τουρισμού της”.

Αναφορικά με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι είπε ότι είναι μια προοπτική πολύ θετική που θα βοηθήσει πολύ τον τουρισμό της Κρήτης και πρόσθεσε: “Δεν χρειαζόμαστε ένα παλάτι αλλά ένα σύγχρονο λειτουργικό αερορόμιο με λογικούς φόρους”.