ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Όταν οι τουρίστες το παρακάνουν και οι εργαζόμενοι απελπίζονται
Οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία “γεμίζουν τις μπαταρίες τους” για τη νέα απαιτητική σεζόν αλλά και τα πολλά ευτράπελα, απίστευτα και εξωφρενικά που καλούνται να αντιμετωπίσουν στη δουλειά τους.
Από πελάτες που βγαίνουν γυμνοί και απειλούν να πέσουν από το μπαλκόνι, μέχρι ζευγάρια που καβγαδίζουν και δέρνονται τη νύχτα στα δωμάτιά τους.
Το τελευταίο μάλιστα, όπως είπαν στην “Π”, είναι πολύ συνηθισμένο και συχνά η τελευταία πράξη του δράματος καταλήγει στο ιατρικό κέντρο της περιοχής.
“Είναι μια κατάσταση που αντιμετωπίζουμε συχνά”, αναφέρουν. “Τα ζευγάρια ή ο ένας από τους δύο μεθάει και ο καβγάς ανάβει. Συνήθως ακούμε το ξύλο, τις φωνές και τη φασαρία και βλέπουμε τη γυναίκα να τρέχει για βοήθεια στη ρεσεψιόν, με σημάδια στο πρόσωπο ή το σώμα. Τις ρωτάμε εάν θέλουν να καλέσουμε τον αστυνομικό και τις περισσότερες φορές λένε “όχι”. Προσπαθούμε να τις ηρεμήσουμε και να μεσολαβήσουμε αν “συμφιλιωθούν” με τον σύντροφό τους και εάν δεν τα καταφέρουμε φροντίζουμε να κοιμηθεί σε ένα άλλο δωμάτιο, για να συζητήσουν πιο ήρεμοι την επόμενη ημέρα”.
Σε άλλη περίπτωση, στέλεχος ξενοδοχείου μάς περιέγραψε την περίπτωση 60χρονης τουρίστριας η οποία την ώρα που οι πελάτες έπαιρναν το πρωινό τους, εκείνη έβγαλε τα ρούχα της και γυμνή ετοιμαζόταν να πέσει από το μπαλκόνι.
“Ειδοποιήσαμε το ιατρικό κέντρο, αφού προηγουμένως προσπαθήσαμε να ηρεμήσουμε τη γυναίκα μέχρι να δεχθεί βοήθεια από ψυχολόγο, αλλά φοβηθήκαμε πάρα πολύ” σημείωσε.
Η “Π” έχει αναφερθεί στις απίστευτες καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν συχνά διευθυντές και εργαζόμενοι σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα.
Τα φασαριόζικα τζιτζίκα και τα ψάρια που τούς τρομάζουν
Διευθυντής ξενοδοχείου μάς μίλησε για την περίπτωση μιας Αγγλίδας που έκανε διακοπές στη Χερσόνησο και παραπονέθηκε έντονα για τα… ψάρια που βρίσκονται στη θάλασσα.
“Ηλθε και μας είπε ότι τα ψάρια τρομάζουν τα παιδιά της και μας ζήτησε αποζημίωση για ψυχική οδύνη”.
“Διώξτε τα τζιτζίκια, κάνουν φασαρία”.
“Άλλος πελάτης ζήτησε από το προσωπικό να φροντίσει να απομακρύνει τα τζιτζίκια από ένα δέντρο γιατί έκαναν φασαρία και του χαλούσαν την ηρεμία”. Ο ίδιος θυμάται ακόμη την περίπτωση πελάτισσας από την Ουγγαρία που έκανε παράπονα εγγράφως ζητώντας αποζημίωση γιατί τη θέα της θάλασσας από το δωμάτιό της τη μισοέκρυβε ένας φοίνικας.
Αμέτρητες είναι οι περιπτώσεις παραπόνων τουριστών που θυμούνται οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία.
Πελάτης γλίστρησε κι έπεσε βγαίνοντας από την πισίνα του ξενοδοχείου και έξαλλος ζήτησε αποζημίωση για την πτώση του.
Άλλος τουρίστας διαμαρτυρήθηκε γιατί το φαγητό ήταν πολύ ζεστό και άλλος γιατί τα κρύα πιάτα είναι… κρύα.
Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι λένε ότι στους απαιτητικότερους πελάτες συγκαταλέγονται οι Άγγλοι, οι Ισραηλινοί, οι Ρώσοι αλλά και οι Έλληνες.
Ο άσχημος ξεναγός και η ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη
Σύμφωνα με το Tοrnos News, οι Βρετανοί ταξιδώτες κάνουν απερίγραπτα παράπονα στις κριτικές τους σε μεγάλες πλατφόρμες όπως η TripAdvisor, αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα The Sun. Μάλιστα, τουρίστας στην Ελλάδα παραπονέθηκε ότι δεν κατάφερε να απολαύσει ξενάγηση γιατί ο ξεναγός ήταν υπερβολικά άσχημος.
Ταξιδιώτες στην κεντρική Αμερική διαμαρτύρονται ότι ενώ είχαν διαβάσει ότι η πόλη βρισκόταν δίπλα σε ηφαίστειο, δεν βρήκαν καθόλου λάβα και έτσι, θεώρησαν σίγουρο ότι το ηφαίστειο ήταν τελικά βουνό.
Στη Γαλλία μια τουρίστρια διαμαρτυρήθηκε ότι, ενώ ζήτησε μαζί με το αγόρι της δωμάτιο με ξεχωριστά κρεβάτια, τους έδωσαν δωμάτιο με διπλό με αποτέλεσμα, όπως αναφέρει στην κριτική, να μείνει… έγκυος.
Άλλος διαμαρτύρεται ότι τα ζώα στον ζωολογικό κήπο έμοιαζαν πολύ θλιμμένα και γι’ αυτό τα παιδιά του έβαλαν τα κλάματα. Έτσι, αναρωτήθηκε εάν είναι εφικτό να εκπαιδεύουν τα ζώα ώστε να είναι ευδιάθετα.
Από την Ισπανία, Βρετανός τουρίστας διαμαρτυρήθηκε ότι δεν υπήρχε σηματοδότηση των δρόμων στα Αγγλικά, αδυνατώντας να πιστέψει ότι θα μπορούσε οποιοσδήποτε να κυκλοφορήσει εκεί. Σε κρουαζιέρα στη Μεσόγειο, τουρίστας διαμαρτύρεται ότι ο θόρυβος της θάλασσας ήταν τόσο μεγάλος που δεν μπορούσε να κοιμηθεί.
Στην Ινδία ταξιδιώτης δήλωσε αηδιασμένος που σχεδόν κάθε εστιατόριο σέρβιρε κάρυ, ενώ εκείνος δεν τρώει πικάντικο φαγητό. Άλλη τουρίστρια διαμαρτύρεται ότι στην Ισπανία οι γυναίκες έκαναν ηλιοθεραπεία topless στην παραλία και ότι ο σύζυγός της περνούσε όλη την ημέρα κοιτώντας τις.
Σε ταξίδι τους στην Ιταλία τουρίστες συνέταξαν κριτική με το εξής παράπονο: «Κανείς δεν μας είχε προειδοποιήσει ότι θα υπήρχαν ψάρια στη θάλασσα και τα παιδιά ξαφνιάστηκαν και ενοχλήθηκαν».
Τουρίστας στην Τουρκία εκνευρίστηκε από την έλλειψη πινακίδας που θα προειδοποιούσε ότι αν κανείς φοβάται τα ύψη δεν θα πρέπει να ανέβει σε αερόστατο.
Βρετανός έμεινε δυσαρεστημένος από το ταξίδι του στην Ταϋλάνδη, επειδή η παραλία είχε τόση άμμο που έμπαινε στα ρούχα και ήταν δύσκολο να φύγει από το δέρμα του. Άλλος διαμαρτύρεται ότι το ταξίδι του από το Ην. Βασίλειο στην Αντίγκουα είχε διάρκεια 9 ώρες και ενός Αμερικανού μόλις 3.
Απογοητευμένος δήλωσε τουρίστας στις Μαλδίβες επειδή η άμμος ήταν υπερβολικά λευκή και όχι κίτρινη όπως δείχνουν οι ταξιδιωτικές μπροσούρες.
Στην Πορτογαλία τουρίστας διαμαρτύρεται που το διαμέρισμά του με μία κρεβατοκάμαρα ήταν πολύ μικρότερο από ένα διπλανό με δύο κρεβατοκάμαρες.
Τοπικό κατάστημα στη Βουλγαρία δεν είχε καθόλου βρετανικό φαγητό, ούτε και τα αγαπημένα μπισκότα ενός Βρετανού επισκέπτη, ο οποίος έκρινε απαραίτητο να γράψει σχετική κριτική. Στην Ισπανία άλλος διαμαρτύρεται ότι οι ξένοι ήταν πολλοί και όλοι μιλούσαν Ισπανικά, ενώ ένας άλλος ότι οι παραλίες είχαν πολλούς εύσωμους, πράγμα που του προκαλούσε αηδία.