ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: Προγράμματα αναβάθμισης των τουριστικών υπηρεσιών

Συνεχίζονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στον τουρισμό.

Η Ένωση σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα προγράμματα  κατάρτισης μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 1-49 με θεματολογία «Ποιοτική εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τον πελάτη-γλώσσα του σώματος», στα οποία συμμετείχαν 56 εργαζόμενοι από τον τουριστικό κλάδο.

Σε συνεργασία με τον  εξειδικευμένο και πιστοποιημένο στο υψηλότερο επίκΚατάρτισης  (ΚΕΚ Τουριστικών Επαγγελμάτων) εξασφαλίστηκαν:

  • Η υψηλή ποιοτική στάθμη των προγραμμάτων
  • Η απουσία οποιουδήποτε γραφειοκρατικού βάρους αλλά και οποιασδήποτε οικονομικής επιβάρυνσης για τις επιχειρήσεις
  • Η προβλεπόμενη ωριαία αμοιβή των καταρτιζόμενων
  • Η υλοποίηση των προγραμμάτων σε χρονική περίοδο στην οποία δεν επιβαρύνεται  η λειτουργία των  επιχειρήσεων.

Η Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου προγραμματίζει και υλοποιεί δράσεις που σκοπό έχουν την ενίσχυση του θεσμικού  ρόλου της εκπροσώπησης  του πλέον δυναμικού κλάδου της Εθνικής αλλά και Τοπικής οικονομίας. Με παρεμβάσεις που  κυρίως στοχεύουν στην ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών στις επιχειρήσεις του κλάδου αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα και ευκαιρία να διευκολύνουμε  την πρόσβαση του ανθρώπινου δυναμικού μας σε δράσεις που βελτιώνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες.

Η Ένωση καλεί τα μέλη της και τους εργαζόμενους να ανταποκριθούν στην πρόκληση να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις προγραμματισμένες για το 2020 δράσεις μας με τη συμμετοχή τους.

Αυτή είναι η προϋπόθεση για να συνεχίσουμε πιο οργανωμένα και δυναμικά σε κάθε δράση που ενισχύει ουσιαστικά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής μας ταυτότητας, τονίζει ο πρόεδρος της Ε.Ξ. Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης.