Πρόσφατα, διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Τόνι Σφήνο προκάλεσε την παρέμβαση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών με γραπτή καταγγελία

Υπάρχουν διαφημίσεις που μπορούν να συγκριθούν με έργα τέχνης, βλέπεις την προσπάθεια ενός πατέρα να μάθει να χορεύει για τη βραδιά του γάμου της κόρης του ή τον γιο που προσπαθεί να πλησιάσει ξανά τον μπαμπά του και δακρύζεις.

Παρακολουθείς διαφημίσεις που τρέχεις να ψηλώσεις τη φωνή γιατί σε κάνουν να χαμογελάς, όπως όταν ακούγεται το άσμα «Αχ αχ αχ η καρδιά μου παίζει Μπαχ … Τη χάρη σου όλη βάλτη για να παίξει και Βιβάλντι !!!» που ξεσηκώνει τα πλήθη.

Πρόσφατα, διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Τόνι Σφήνο προκάλεσε την παρέμβαση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών με γραπτή καταγγελία.

Ο κόσμος βλέπει την περσόνα που έχει ξεπηδήσει από τη δεκαετία του ’60 σε ρόλο φαρμακοποιού που διανυκτερεύει, αλλά κρατά κλειστή την πόρτα με τον κόσμο να περιμένει απ’ έξω με αγωνία. Ο λόγος είναι ότι έχει δίπλα μου μία πανέμορφη κοπέλα, από την οποία ζητά να του δείξει σε ποιο σημείο του σώματός της πονάει και σπεύδει να τη φιλήσει.

Σε ανακοίνωσή του το ΔΣ του Συλλόγου «καταγγέλλει την άθλια, σεξιστική αλλά πρωτίστως προσβλητική για το γυναικείο φύλο ανθρώπινη αξιοπρέπεια και επαγγελματική υπόσταση, διαφήμιση του 11880 που προβάλλεται στα τηλεοπτικά κανάλια», προσθέτοντας ότι θα προβεί «σε όλες τις ενδεδειγμένες νομικές ενέργειες».

Δεν μπορώ να πω αν η αντίδραση των φαρμακοποιών είναι υπερβολική, δε νομίζω όμως ότι είναι η μόνη περίπτωση διαφήμισης που προσβάλλει έναν επαγγελματικό κλάδο ή το γυναικείο φύλο συνολικότερα.

Αντίστοιχη εταιρεία παρουσίαζε μία κοπέλα, πλάι στον πρωταγωνιστή, χαμηλού δείκτη νοημοσύνης να πετάει συνέχεια «κοτσάνες». Τότε δεν αντέδρασε κανείς, αντίθετα οι γυναικείες οργανώσεις ανάγκασαν να «κοπεί» το περίφημο «χτύπα σαν άντρας» που έλεγε η “λαίδη” Δημητρίου κρατώντας ένα κόκκινο αυγό στο χέρι.

Και πάλι δε σχολιάζω αν ήταν δίκαιο και σωστό, όμως, αν θέλουμε να είμαστε πολιτικά ορθοί, ας το κάνουμε συνολικά και όχι μεμονωμένα. Τότε, ναι, θα μιλάμε για Δικαιοσύνη.