Να ζούμε με εκπτώσεις, ν’ αγοράζουμε με εκπτώσεις και να πουλάμε τοις μετρητοίς…

Δεν λέω, καλό το total black. Για να το φορά και η Μαρέβα, που τη μόδα την παίζει στα δάκτυλά της, κάτι παραπάνω θα ξέρει.

Μα το πολύ το… black και  ο παπάς το βαριέται. Δεν φτάνει η Black Friday που γιορτάζουμε και στο Ελλάντα την προσεχή Παρασκευή, έχουμε και την Black Week, της οποίας και την τρίτη ημέρα διάγουμε, έχουμε και τις  Black Days.

Για να μη μένει κανείς παραπονεμένος και να μην πηγαίνει κανένας οργασμός (καταναλωτικός) χαμένος (ή έστω ατελής)!

Και αν δεν ξέραμε ότι τούτο το καταναλωτικό όργιο είναι made in USA, θα στοιχηματίζαμε ότι πίσω βρίσκονται οι Εβραίοι (από τη μεριά των εμπόρων φυσικά), που φταίνε για όλα τα δεινά του κόσμου, όπως μας έχουν πείσει οι συνωμοσιολόγοι, που προφανώς και δεν είναι ρατσιστές.

Ούτε και ο Μπογδάνος είναι ρατσιστής. Και ας ονειρεύεται κλειστές δομές σε ξερονήσια και βραχονησίδες. Και ας προσδοκά την αναβίωση της Γυάρου και της Μακρονήσου σε μια σύγχρονη εκδοχή με πρόσφυγες και μετανάστες αντί κομμουνιστών. Λάτρης του μαύρου είναι και αυτός.

Των μαύρων ημερών, των μαύρων χρόνων… Και αυτοί που στήνουν μπάρμπεκιου απέναντι από τις παράγκες των πεινασμένων και καταφρονεμένων προσφύγων, το μαύρο αγαπούν. Όχι του καπνού, ούτε του κάρβουνου, μα τα μαύρο της ψυχής! Και ας ενδύονται την γαλανόλευκη περιφερόμενοι από ψησταριά σε ψησταριά, κάνοντας μουτζούρες στην ιστορία.

Μαύρη προπαγάνδα κάνουν και ο Financial Times που κατηγορούν την κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι αλλάζει πάλι τον Ποινικό Κώδικα για ν’ αβαντάρει εφοπλιστές και άλλους μεγαλόσχημους κυρίους που κατηγορούνται ή πρόκειται να κατηγορηθούν για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ενισχύοντας τη διαφθορά και τη διαπλοκή στο Ελλαδιστάν.

Αλλά τα δικά μας media αντιστέκονται σθεναρά και με μια… μαύρη σιωπή δεν αναπαράγουν τα fake news των εγκάθετων και πληρωμένων από την Κουμουνδούρου κονδυλοφόρων.

Μαύρα τα μαντάτα για τη Σερενάτα, μα και τους καπνιστές… Κάθε τηλεφώνημα στο 1142 και μια μαχαιριά στην τσέπη του καφετζή και του θεριακλή πελάτη, που δεν συνεμορφώθησαν με το εθνικό αφήγημα και δεν αφουγκράστηκαν την ευχή και κατάρα που άφησε στον Κυριάκο ο παππούς του από το κρεβάτι του πόνου.

Λένε ότι το ρουφιάνο πολύ εμίσησαν αλλά τη ρουφιανιά ουδείς. Δεν μας αφορά, εξάλλου στην τσέπη μας λεφτά δεν μπαίνουν, αν θέλαμε να το δούμε ωφελιμιστικά. Ούτε δικός μας είναι ο τετραψήφιος που καλούν οι κακώς αποκαλούμενοι ρουφιάνοι πληρώνοντας και από πάνω, ούτε και πρόκειται να γίνει.

Διότι ούτε τη Forthnet έχουμε ούτε και πρόκειται να την αγοράσουμε κοψοχρονιά… Ας επανέλθουμε όμως στις αγορές  και τις πολυδιαφημιζόμενες εκπτώσεις τιμών, ιδεών, αξιών, αρχών και άλλων δεινών που κοπίαζαν να μας μάθουν οι δάσκαλοι, όταν μας προετοίμαζαν για τη ζωή, αλλά χωρίς να υπολογίζουν  την ελεύθερη αγορά και την κοινωνία με τις ελευθεριότητες.

Ξεσχολίσαμε χωρίς να μάθουμε τίποτα, παρά μόνο τις εκπτώσεις. Να ζούμε με εκπτώσεις, ν’ αγοράζουμε με εκπτώσεις (χειμερινές, καλοκαιρινές, εαρινές, ενδιάμεσες και επειδή… το αφεντικό τρελάθηκε) και να πουλάμε τοις μετρητοίς: την ψυχή μας, τη μάνα μας, τον πατέρα μας, την πατρίδα μας…

Και όταν πια είναι πολύ αργά καταλαβαίνουμε ότι χάσαμε και την παρτίδα μας και πλέον μαύρη είναι η νύκτα στα βουνά… στα λιόφυτα πέφτει δάκος!

Υ/Γ: Όχι δεν ξεχάσαμε τον ΣΥΡΙΖΑ, ούτε και τον απεμπλέξαμε τεχνηέντως από το «μαύρο» των ημερών.

Αφότου μπήκε στο σύστημα, ακολουθεί πιστά το μαύρο της μόδας. Και δεν είναι το δερμάτινο μπουφάν του Αλέξη, ούτε και η παρουσία του στην πρώτη γραμμή της πορείας του Πολυτεχνείου προς την αμερικανική πρεσβεία. Αυτά, απλά, εντάσσονται στο… black χιούμορ!