‘’Κυκλοφοριακό κομφούζιο ανήμερα των Χριστουγέννων στον δρόμο από το Λιβάδι προς την Αράχωβα, όταν δεκάδες ηλεκτρικά οχήματα ακινητοποιήθηκαν.

H Ελληνική Αστυνομία ανακοίνωσε πως αιτία ήταν τα ηλεκτρικά οχήματα που έμεναν από μπαταρία’’ διαβάσαμε τις προηγούμενες ημέρες, μια είδηση που πήρε έκταση καθώς πέρα από το γεγονός,
ιδιαίτερο ‘’γκελ’’ προκαλούν οι ειδήσεις που αφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Όπως παρουσιάστηκε το θέμα, το ανάθεμα, έπεσε στα αυτοκίνητα με την μπαταρία που ‘’πρέπει να είναι 100% φορτισμένη’’, στα ‘’προβλήματα που βγάζουν οι μπαταρίες στο κρύο’’, και άλλα πολλά. Από σοβαρούς προβληματισμούς μέχρι ψεκασμένες θεωρίες.

Συμβαίνει καθημερινά με αρκετές ειδήσεις, με την ταχύτητα που αναπαράγονται να χάνεται και η αξία.

Όσον αφορά το θέμα για το κομφούζιο στην Αράχωβα, η εξήγηση είναι απλή: ‘’Εάν ένας οδηγός δεν φόρτισε επαρκώς πριν ξεκινήσει μια διαδρομή, αυτό είναι πρόβλημα οδηγού και όχι του οχήματος’’. Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα που ξαφνικά ‘’χάλασαν’’.

Χωρίς το παραπάνω να αποτελεί δικαιολογία ή υπεράσπιση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως το γεγονός είναι ότι ο οδηγός ειδοποιείται για την πορεία της μπαταρίας και σίγουρα σε μια κοντινή απόσταση, για να σε ‘’αφήσει’’ το αυτοκίνητο, κάτιάλλο έχει πάει λάθος.

Και προς απόδειξη των παραπάνω, διαβάσαμε λίγα 24ωρα αργότερα ότι εννέα στα δέκα νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στη Νορβηγία πέρυσι κινούνταν μόνο με μπαταρία, όπως έδειξαν τα στοιχεία ταξινόμησης.

Αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό. Σε μια από τις πλέον ‘’παγωμένες’’ χώρες της Ευρώπης, 9/10 πολίτες αγόρασαν την προηγούμενη χρονιά ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Μάλλον, εκεί το χιόνι είναι διαφορετικό στους δρόμους και λιγότερο… προβληματικό, από τους οδηγούς.