”Και εάν το έχω παρακάνει το παράκανα γλυκά” λέει ένα αγαπημένο τραγούδι και αυτός ο στίχος γύριζε στο μυαλό μου διαπιστώνοντας πόσες εταιρείες έχουν προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους σοκολάτες στυλ Dubai.
Ξέρετε ποια λέω, την γεμιστή σοκολάτα με φύλλο κανταΐφι και επικάλυψη σοκολάτας. Την νέα τάση που έχει ξεκινήσει από το Ντουμπάϊ, βασίστηκε σε μια συνταγή που δημιούργησε διάσημη influencer στο Tik Tok και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία έχει δημιουργήσει μια αγορά κοντά στα $140 εκατομμύρια χωρίς τις πωλήσεις της τελευταίας εορταστικής περιόδου.
Το οξύμωρο εδώ είναι ότι σε μία χρονική στιγμή που οι ανατιμήσεις στην αγορά του κακάο ήταν σε ιστορικά υψηλές τιμές το τελευταίο διάστημα, έχουν οδηγήσει στην δημιουργία μίας νέας τάσης που είναι οι σοκολάτες με γέμιση.
Σοκολάτες οι οποίες όμως μπορεί να φαίνονται σαν μία οικονομική εναλλακτική για τον καταναλωτή, ωστόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση το φιστίκι Αιγίνης για παράδειγμα που αποτελεί τη βάση για τη γέμιση είναι όπως λένε προμηθευτές το ακριβότερο από τους ξηρούς καρπούς.
Ίσως βέβαια αυτό να επιβεβαιώνει αυτό που μου είπε ένας από τους πλέον επιτυχημένους επιχειρηματίες πρόσφατα ότι ”η αγορά κάνει κύκλους το ίδιο και η οικονομία το ίδιο και οι ανάγκες των καταναλωτών” και αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές (θα) συνεχίζουν να βλέπουν την σοκολάτα και τα σνακ γενικά ως εμπειρία απόλαυσης. «Πάντα θα βρίσκουν και θα δημιουργούν νέες επιλογές είτε σε επώνυμα είτε σε ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα».