Το σχήμα Salfo-Setec μειοδότησε στον διαγωνισμό για να αποκτήσει ο ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο, Ανεξάρτητο Μηχανικό. Αν στο δεκαήμερο που μεσολαβεί δε γίνει κάποια ένσταση, θα προχωρήσει ο σχετικός διαγωνισμός και θα κλείσει και αυτή η εκκρεμότητα.
Ο Ανεξάρτητος Μηχανικός, θα έχει καθοριστικό ρόλο κατά τη διάρκεια κατασκευής του βασικού τμήματος Χανιά-Ηράκλειο-Χερσόνησος, καθώς με τη δική του υπογραφή, θα πιστοποιούνται οι εργασίες και θα γίνεται απόδοση χρημάτων.
Πλέον, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να πέσουν οι υπογραφές μέχρι το τέλος του έτους, με τον Νοέμβριο να είναι ο κρίσιμος μήνας. Εφόσον γίνει εφικτό και υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης, θα έχει κλείσει για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η μεγαλύτερη εκκρεμότητα σε επίπεδο διαγωνισμών, καθώς ο διαγωνισμός έχει ξεκινήσει από το 2018. Ανάδοχος του έργου είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Υπενθυμίζεται ότι σε φάση κατασκευής είναι τα δύο ανατολικά τμήματα Χερσόνησος-Νεάπολη (με ανάδοχο το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤRAKAT) και Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος με ανάδοχο εταιρεία την ΑΚΤΩΡ.
Το μεγάλο στοίχημα κατά την διάρκεια της κατασκευής, θα είναι η ταυτόχρονη κυκλοφορία οχημάτων και η εκτέλεση των έργων αναβάθμσισης του ΒΟΑΚ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.