Πουθενά τα δημόσια πρόσωπα δεν έχουν πια ησυχία . Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην πτήση Αθήνα – Παρίσι. στην οικονομική θέση της Aegean. Φορώντας τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του τον τράβηξε με το τηλέφωνο φωτογραφίες.
Τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός; Μα ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.
Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024»…τόσο καινούργιο.
Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» – από ό,τι φαίνεται, μετά συνέδριο δεν έχασε καιρό.
Διευκρινίσεις
Μετά τις φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και απεικονίζουν τον κ. Τσίπρα σε πτήση της Aegean με χαρτιά που αναφέρονται σε rebranding με το όνομά του, το περιβάλλον του επισημαίνει πως «ο Αλέξης Τσίπρας δέχεται και εξετάζει προτάσεις συνεργασίας από πολλές ενδιαφερόμενες εταιρείες δημοσίων σχέσεων για την προβολή του νέου Ινστιτούτου και τις επόμενες πρωτοβουλίες του». Απαντούν δε στο εάν έχει συνάψει συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία, εξηγώντας πως «όχι,δεν υπάρχει προς το παρόν συνεργασία με καμία εταιρεία».
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ