Όλα τα πολιτικά κόμματα πλέον επενδύουν πολλά και στη διαφήμιση στο διαδίκτυο . Μάλιστα η… επένδυση στην πολιτική διαφήμιση μέσω Google αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες δαπάνες των πολιτικών κομμάτων, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε ο δημοσιογράφος Γιάννης Μπογιόπουλος και τα παρουσίασε στο X/Twitter, τις τελευταίες 30 ημέρες – εντός προεκλογικής περιόδου για τις ευρωεκλογές, δηλαδή – τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα ξόδεψαν για διαφημιστικές καμπάνιες στην Google το ποσό των 294.800 ευρώ.
«Πρωταθλήτρια» στις διαφημίσεις μέσω Google είναι η ΝΔ, έχοντας δώσει ποσό που φθάνει τις 172.000 ευρώ, με δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ με 24.400 ευρώ και τρίτο το ΠΑΣΟΚ με 16.800 ευρώ.Το ποσό που ξόδεψε η ΝΔ μέσα στον τελευταίο μήνα είναι τόσο εντυπωσιακό που, για παράδειγμα, στη Γερμανία, στο ίδιο χρονικό διάστημα, τη μεγαλύτερη… επένδυση στη διαφήμιση μέσω Google την έκανε το κόμμα Volt Deutschland (124.000 ευρώ), ενώ το «αδελφό» κόμμα της ΝΔ, το CDU ξόδεψε 115.000 ευρώ.
Όπως, δε, σημειώνει σε τρίτη ανάρτησή του ο Γ. Μπογιόπουλος, «κερασάκι στην τούρτα: Η Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη, της μικρής Ελλάδας, δεύτερη από όλα τα κόμματα, όλων των κρατών της ΕΕ, σε πολιτική διαφήμιση στη Google τον τελευταίο μήνα! Πρώτο το κόμμα του Ορμπάν στην Ουγγαρία».