Ο ίδιος, με την φράση αυτή, συμπυκνώνει τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλές ελληνικές εταιρείες τροφίμων στον ανταγωνιστικό τομέα των εξαγωγών, ιδιαίτερα όσον αφορά τις απαιτήσεις των διεθνών αγορών για τις τιμές των ελληνικών προϊόντων.
Η συγκεκριμένη εταιρεία, όπως και αρκετές άλλες στον κλάδο, εστιάζει στις εξαγωγές, προσπαθώντας να κλείσει συμφωνίες με συνεργάτες (super market και χονδρέμπορους) που κατανοούν και αποδέχονται την αξία των ελληνικών προϊόντων, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.
“Οι συνεργασίες με super market ή χονδρεμπόρους που πληρώνουν όρους που ανταποκρίνονται στην ποιότητα των προϊόντων είναι περιορισμένες”, εξήγησε το στέλεχος, υποδηλώνοντας την πρόκληση να βρεθούν αγοραστές πρόθυμοι να ανταποκριθούν στην προστιθέμενη αξία των ελληνικών προϊόντων.
Αυτή η αναζήτηση για τις κατάλληλες συνεργασίες καθίσταται όλο και πιο κρίσιμη καθώς οι ελληνικές εταιρείες τροφίμων επιδιώκουν να ενισχύσουν τη διεθνή τους παρουσία, χωρίς να υποβαθμίσουν την ποιότητα των προϊόντων ή να μειώσουν τις τιμές σε μη βιώσιμα επίπεδα.