Οι φοβιτσιάρηδες…

Εντύπωση έχει προκαλέσει στην αγορά η διστατικότητα με την οποία γνωστή οικογένεια του χώρου τροφίμων κινείται σε ό,τι αφορά την προώθηση των νέων της προϊόντων.

Η είσοδος νέων προϊόντων στο κωδικολόγιο αποτελεί, για τις περισσότερες τουλάχιστον εταιρείες, μια ευχάριστη συγκυρία. Με αυτόν τον τρόπο δείχνουν τις καινοτομίες που αναπτύσσουν, την θέση τους στην αγορά, ενώ είναι ενδεικτικό των κινήσεων marketing για περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας τους στο ράφι.

Εδώ όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Σε περιόδους λανσαρίσματος, οι ιδιοκτήτες εξαφανίζονται από προσώπου γης! Το αποκορύφωμα ήταν σε πρόσφατη έκθεση του κλάδου που ζήτησαν από δημοσιογράφους να μην τραβήξουν καμία φωτογραφία το περίπτερό τους!