Ο πελάτης συγκρίνει και ο οπαδός λατρεύει

Ενδιαφέροντα ήταν τα συμπεράσματα που ανέδειξαν οι εργασίες του ετήσιου συνεδρίου του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη και τίτλο “Artificial Sales Intelligence“.

Από τα σημαντικά που ακούστηκαν και κρατά η στήλη είναι πως “ο πελάτης συγκρίνει και ο fun λατρεύει ένα brand“, στο πλαίσιο μιας συζήτησης για το αγοραστικό… μονοπάτι που ακολουθεί ο πελάτης πριν αποφασίσει την αγορά ενός προϊόντος.

Ουσιαστικά υπογραμμίσθηκε ότι οι εταιρείες πρέπει να στοχεύουν στην πιστότητα των καταναλωτών που θα τους αναδείξουν σε σταθερούς πελάτες μιας μάρκας και όχι στην πρόσκαιρη λατρεία από τους οπαδούς, που συνήθως δεν εγγυάται ότι θα αγοράσουν ξανά το προϊόν τους.