«Με 3 ευρώ φτιάχναμε καλύτερο»: Χαμός στα social media με το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Αν κρίνουμε από τα σχόλια στα social το λογότυπο θεωρείται πολύ απλό στη σχεδίαση του για να κόστισε 30 χιλιάδες και μάλιστα με απευθείας ανάθεση.

Τα σχόλια για το κομμάτι της απευθείας ανάθεσης είναι σκωπτικά στην καλύτερη περίπτωση και πολλοί αναρωτιούνται ποιος ήταν ο κερδισμένος αυτής της ιστορίας.

Μάλιστα πολλοί χρήστες μπήκαν στην διαδικασία και πόσταραν λογότυπα που έχουν σχεδιαστεί από προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης για να δείξουν ακριβώς την ένδεια έμπνευσης του λογοτύπου του Μετρό.

Σε πολλά σχόλια επισημαίνεται η εμφανής – ομολογουμένως – ομοιότητα του με λογότυπο από πλατφόρμα με «πειρατικές» ταινίες.

Το λογότυπο πάντως έχει γίνει ήδη viral και το «μ» έχει ήδη πάρει το δρόμο του να γίνει κορυφαίο meme της εβδομάδας…