“Έχει χαλάσει το POS”

Αναφερόμαστε στην περίπτωση που ιδιοκτήτες καταστημάτων καφέ – εστίασης, μέσω των σερβιτόρων ζητούν από τους πελάτες να μην πληρώσουν με κάρτα, εξαιτίας του χαλασμένου POS.

Και καλά να ενημερωθεί για το πρόβλημα ο πελάτης πριν προβεί σε παραγγελία, τι γίνεται όμως αφού έχει απολαύσει τον καφέ ή το φαγητό του;

Φυσικά, δεν είναι λίγες οι φορές, που το μηχάνημα όντως είναι εκτός λειτουργίας, η σύνδεση δεν είναι αυτή που πρέπει και άλλα πρακτικά ζητήματα που το θέτουν εκτός λειτουργίας.

Υπάρχουν όμως και εκείνοι που λειτουργούν συστηματικά με την συγκεκριμένη δικαιολογία με σκοπό να δεχτούν πληρωμή μόνον με μετρητά, μια… συνήθεια που την συναντάμε συχνά, με τους καταναλωτές που ολοένα και περισσότεροι χρησιμοποιούν αποκλειστικά για τις πληρωμές μόνο την κάρτα τους, να έρχονται σε δύσκολη θέση.