Και σαν να μην έφτανε η τραγωδία στα Τέμπη, με τα 57 θύματα, έρχεται με θράσος ο ΟΣΕ να κάνει… απεργία. Μετά τα Τέμπη, δεν υπάρχουν ακόμα δικλείδες ασφαλείας, έστω και αν έχουν περάσει 19 μήνες.

Η τηλεδιοίκηση δεν έχει ολοκληρωθεί. Οι βολεμένοι κηφήνες, που όμως μυαλό δεν βάζουν, έχουν βουλιάξει στην λούφα. Το πλιάτσικο στις σιδηροδρομικές γραμμές παραμένει. Η λοιμική της κομματοκρατίας για άγρα ψήφων, η φαυλότητα του πολιτικού συστήματος και ο παρακμιακός αμοραλισμός οδηγούν σε τραγωδίες, τα αγνά παιδιά στο θάνατο.

Ουσιαστικά η Ελλάδα δεν κυβερνιέται, είναι στον αυτόματο πιλότο. Κινδυνεύουμε από δεκάδες ΟΣΕ σε αυτόν τον τόπο. Οι διεφθαρμένες δομές της εξουσίας δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ για τα παιδιά, την ελπίδα του έθνους. Η νεολαία υπέστη τις συνέπειες της χρεοκοπίας και της πανδημίας.

Τώρα κινδυνεύει και η ΖΩΗ της. Ανίκανοι, κηφήνες, διεφθαρμένοι, κυνικοί και μοιραίοι σε ένα απέραντο και επικίνδυνο τσίρκο. Ουδείς από τον ΟΣΕ παραιτήθηκε μετά την εθνική τραγωδία, που συνιστά το άκρον άωτον της παχυδερμίας και της παρανοϊκής ανευθυνότητας.

Με ανατολίτικη κουτοπονηριά ο σταθμάρχης υπέπεσε σε σοβαρότατο ποινικό αδίκημα (νόθευση εγγράφου) της παραποίησης της «κάρτας» του ωραρίου του για να μην του αποδοθούν ευθύνες. Στον κρατικοδίαιτο ΟΣΕ κυριαρχεί η λογική της κοπάνας, του ωχαδερφισμού («εντάξει μωρέ τι έγινε») και έτσι επικρατεί ένα μπάχαλο/Βαβέλ.

Εδώ και δεκαετίες συνεχίζεται η παλιά νοοτροπία της μηδενιστικής αδιαφορίας, της λούφας, και των παχυλών μισθών (σαν τα golden boys) με 3500€. Σαπίλα και διαπλοκή. Εάν υπήρχε αξιολόγηση στον ΟΣΕ θα είχε απολυθεί ο ανίκανος και μοιραίος σταθμάρχης και δη προ πολλών ετών.

Ακόμη και τώρα, πληρώνεται καλύτερα ο σταθμάρχης στα Τέμπη, από χειρουργό σε δημόσιο νοσοκομείο. Τραγικό. Χωρίς «γνώθι σαυτόν», χωρίς φροντιστήριο 3 ετών στην πιο υπεύθυνη θέση.

Πληθώρα κατασκευαστικών παραλείψεων: ανύπαρκτες διαβάσεις πεζών, χειροκίνητες αιματοβαμμένες μπάρες με… μανιβέλα, κάμερες που δεν λειτουργούν / λεηλατημένες σήραγγες και τούνελ, χωρίς οδούς διαφυγής όταν έχει καπνούς, αδύνατον να μπουν διασώστες γιατί δεν υπάρχει σύστημα εξαερισμού.

Στην αξιοπιστία (reliability) ο ΟΣΕ παίρνει μηδέν. Μοιάζει με ένα τάφο κεκονιαμένο. Ο ΟΣΕ σπατάλησε άσκοπα 697,3 εκ. από τη ΕΕ και θα πρέπει να διερευνηθεί από τον οικονομικό Εισαγγελέα που πήγαν τόσα εκ.

Οι μαύρες τρύπες πρέπει να καλυφθούν με χρήματα των υπ. Μεταφορών της τελευταίας 15ετίας. Πρέπει τώρα να καρατομηθούν οι αμαρτωλές διοικήσεις του. Εάν οι κηφήνες, ανίκανοι, λουφαδόροι του ΟΣΕ είχαν απολυθεί μαζί με το σταθμάρχη, θα είχαν σωθεί τα νιάτα. Αναμένω με ενδιαφέρον την απάντηση του υπ. Μεταφορών.

Ο Γιώργης Τρανταλίδης είναι δικηγόρος στο Ρέθυμνο