Κοινωνική προστασία, κύριοι Υπεύθυνοι, δεν είναι μόνο στις κακοκαιρίες, είναι καλό να λαμβάνονται έκτακτα μέτρα, αλλά οι πολίτες και ειδικά οι ηλικιωμένοι χρειάζονται καθημερινά κοινωνική προστασία.
Είναι πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, για παράδειγμα, πάμε στην τράπεζα και συγκεκριμένα στην Εθνική και βλέπεις στη σειρά μια ουρά που περιμένει στο αυτόματο μηχάνημα και στέκει στο κρύο στο πεζοδρόμιο και αν βρέχει πρέπει να κρατάς και ομπρέλα.
Έρχεται το καλοκαίρι με πολλή ζέστη και είσαι υποχρεωμένος να είσαι στον ήλιο. Και ρωτάω: είναι κατάσταση αυτή; Γιατί δεν πάει ο Υπεύθυνος προστασίας να πάρει μια εικόνα και να επιβάλει στους αρμόδιους να έχουν στο μηχάνημα ένα στέγαστρο; Ακόμη ένα θέμα, παίρνεις τηλέφωνο σε μια υπηρεσία και περιμένεις αρκετή ώρα να απαντήσουν, εγώ προσωπικά έπαιρνα 30 λεπτά και δεν απαντούσαν και πάω έξω από το γραφείο και ακούω να χτυπάει το τηλέφωνο και να μην το σηκώνει ο υπάλληλος και μπαίνω μέσα και της λέω “κοπελιά το τηλέφωνο χτυπάει” και το σηκώνει και της λέω “γιατί δεν απαντάτε τόση ώρα” και μου απαντάει ότι είχε δουλειά στον υπολογιστή.
Θα ήθελα να παρακαλέσω τον Υπεύθυνο της κοινωνικής προστασίας να κάνει μια επίσκεψη σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και να παριστάνει τον απλό πολίτη και να πάρει τηλέφωνο μια υπηρεσία, ειδικά νοσοκομεία, και τότε θα διαπιστώσει τι τραβάμε οι ηλικιωμένοι. Δεν είναι βέβαια έτσι όλες οι υπηρεσίες, υπάρχουν και εξαιρέσεις.