Θέλω να συγχαρώ τη διεύθυνση του ΚΤΕΛ Ηρακλείου για την απάνθρωπη συμπεριφορά μιας υπαλλήλου στο ταμείο.
Συγκεκριμένα, πριν λίγες ημέρες, σε μία μαθήτρια λυκείου που ζει στη Χερσόνησο και φοιτά στο Ηράκλειο. Μια μαθήτρια άριστη σε όλα και καθημερινή πελάτης του ΚΤΕΛ.
Μπροστά στο ταμείο με κόσμο είδε πως της έλειπαν 10 λεπτά για το εισιτήριό της. Εξηγώντας λοιπόν στην κυρία αυτή τι της συμβαίνει και ζητώντας συγνώμη, ζητά να αγοράσει το εισιτήριό της.
Η κυρία ταμίας με απαξιωτικό ύφος της λέει: “Να πας να τα βρεις και μετά να έρθεις”.
Πού να πάει μια μαθήτρια 15 χρόνων να τα βρει;
Ή μήπως να τα βρει στο δρόμο όπως κάνουν άλλες…
Η προσβολή που της έκανε ήταν τόση μεγάλη που έτρεξε να κρυφτεί πίσω από ένα λεωφορείο όπου ξέσπασε σε κλάματα.
Όσο για την κυρία αυτή, αν είχε λίγη ανθρωπιά ή φιλότιμο θα έκανε ό,τι θα έκανε κάθε άνθρωπος.
Όσο για το ΚΤΕΛ αν κινδυνεύει να πτωχεύσει για 10 λεπτά θα βρεθούν χιλιάδες Κρητικοί να δώσουν πολλά περισσότερα. Μια τέτοια συμπεριφορά εξευτελίζει όλη την Κρήτη.
Ο παππούς της μαθήτριας
Ζ. Λιναρδάκης