Το μέλλον για τις επιχειρήσεις είναι ο τρόπος που θα δικτυώνονται, ο τρόπος που θα παρέχουν την πληροφορία και ο τρόπος που θα μπορούν να κάνουν τις κατάλληλες  ψηφιακές συνδέσεις με τους πελάτες τους.

Το Επιμελητήριο πρέπει να είναι μπροστάρης και βοηθός στην προσπάθεια διασύνδεσης των επιχειρήσεων μεταξύ τους, αλλά κυρίως με τους πελάτες τους.

Η πρότασή μου είναι να  δημιουργηθεί το ‘’Επιμελητήριο της Δικτύωσης’’· ένα δομικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις μέλη, όπου η συνδεσιμότητα μεταξύ των επιχειρήσεων, αλλά και απευθείας με τους καταναλωτές θα είναι δεδομένη, μέσα από την ενεργή, δυναμική προώθηση των επιχειρήσεων στα κοινωνικά δίκτυα και τις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης.

Ο σκοπός είναι να υπάρξει ένα απλό αλλά ικανό εργαλείο που θα απαντά στο ερώτημα: «Ποιες νέες συνδέσεις πρέπει να κάνω για να γίνω πιο ανταγωνιστικός;» και «Πώς μπορώ να μεταφέρω δυναμικότερα την πληροφορία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μου και τελικά να έχω καλύτερα αποτελέσματα;»

Το Επιμελητήριο υποχρεούται  να δημιουργήσει αυτό το δομικό εργαλείο άμεσα, αποτελεσματικά και με μηδενικό κόστος για τους χρήστες του. Πρέπει, επιτέλους, να γίνουν ενέργειες που θα είναι άμεσα συνδεδεμένες με τη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές και θα προσδίδουν αξία στο να είσαι μέλος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

*Ο Γιώργος Αγριμανάκης είναι κάτοχος Diploma of Business και MBA από το Nottingham Trent University. Γεννήθηκε στο Τεφέλι το 1970. Διατέλεσε επί 15 χρόνια (από το σύνολο των 23) περιφερειακός διευθυντής Πωλήσεων Κρήτης και Δωδεκανήσων στην εταιρεία Pfizer Hellas και από το 2014 δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στον τομέα της υγείας ως ιδιοκτήτης και διευθυντής του κέντρου  φυσικοθεραπείας, αποκατάστασης και ολιστικής θεραπείας ΚΤΗΣΙΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

* Ο Γιώργος Αγριμαννάκης συμμετέχει ως  υποψήφιος σύμβουλος  στις επιμελητηριακές  εκλογές (2-4/12),  στο Τμήμα Υπηρεσιών,  με το ψηφοδέλτιο  «Επιμελητηριακή Σύμπραξη» με επικεφαλής  Μηνά Μελισσείδη (@AgrimanakisGiorgos).