Μια ευφάνταστη πολιτική ταινία που αναρωτιέται αν πεθαίνει ποτέ το άσχημο ιστορικό παρελθόν ή αν είμαστε καταδικασμένοι να το κουβαλάμε για πάντα.
Η ΕΚΛΕΚΤΗ / ANTEBELLUM
Σκην.: Τζέραρντ Μπους, Κρίστοφερ Ρεντς
Πρωτ.: Τζανέλ Μονέ, Τζένα Μαλόουν, Έρικ Λανγκ
Η Ίντεν είναι η αγαπημένη σκλάβα του επικεφαλής αξιωματικού μιας φυτείας βαμβακιού στον αμερικανικό Νότο του 19ου αιώνα. Δυστυχώς αυτό δε σημαίνει λιγότερα βασανιστήρια γι’ αυτήν κι έτσι η κοπέλα εξακολουθεί να προσπαθεί να δραπετεύσει μαζί μ’ έναν συγκρατούμενό της.
Κοινωνικό θρίλερ που θυμίζει διασταύρωση ανάμεσα στον Μ. Νάιτ Σαϊάμαλαν και τον Τζόρνταν Πιλ, στις ταινίες του οποίου έχουν διατελέσει με τα ίδια καθήκοντα πολλοί από τους παραγωγούς της ταινίας.
Παρότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται στην παραπάνω σύνοψη, δε μπορώ ν’ αποκαλύψω περισσότερα για να μη χαλάσω τις εκπλήξεις που επιφυλάσσουν η ευρηματική δομή, η ευφάνταστη σκηνοθεσία κι οι πρόσφορες ανατροπές, με τις οποίες, σε συνδυασμό με τις πολύ δυναμικές ερμηνείες, αποδίδεται το προφανές κοινωνικοπολιτικό σχόλιο για τον φυλετικό ρατσισμό στις σημερινές Η.Π.Α., τόσο μάλιστα, ώστε να ξενίζει η αναληθοφάνεια που χαρακτηρίζει την κλιμάκωση της πλοκής.
ΕΚΡΗΞΗ ΘΥΜΟΥ / UNHINGED
Σκην.: Ντέρικ Μπόρτ
Πρωτ.: Ράσελ Κρόου, Κάρεν Πιστόριους, Γκέιμπριελ Μπέιτμαν
Έπειτα από μια παρεξήγηση με τ’ αυτοκίνητά τους, ένας διαζευγμένος και ψυχικά διαταραγμένος άντρας αποκτά εμμονή με μια νεαρή, επίσης διαζευγμένη μητέρα, την οποία αρχίζει ν’ ακολουθεί, καταλήγοντας να σκοτώνει ένα- ένα τ’ αγαπημένα της πρόσωπα.
Θρίλερ αγωνίας μ’ έναν ασταμάτητο, θηριώδη Κρόου στον πιο τρομακτικό ρόλο της καριέρας του. Στη δική του σαρωτική παρουσία οφείλεται κυρίως η αγωνία που δημιουργεί η ταινία, που στην απολύτως τελευταία σκηνή μοιάζει να υπονομεύει τον δυναμισμό τον οποίο στο μεταξύ έχει προσδώσει στην ηρωίδα.