Ασήμαντα εγκλήματα

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
A WORKING MAN

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Έιρ
Πρωταγωνιστούν:Τζέισον Στέιθαμ, Ντέιβιντ Χάρμπουρ, Μάικλ Πένια

Ένας βρετανός πρώην στρατιωτικός που πλέον εργάζεται σε κατασκευαστική εταιρεία στις Η.Π.Α., αναλαμβάνει ν’ ανακτήσει την απαχθείσα κόρη του αφεντικού του από τη ρωσική
μαφία.

Ταινία δράσης βασισμένη στο μυθιστόρημα του αμερικανού Τσακ Ντίξον «Levon’s Trade», που εκδόθηκε το 2014. Πρόκειται επίσης για τη δεύτερη συνεργασία του σκηνοθέτη Έιρ με τον πρωταγωνιστή Στέιθαμ, μετά τον περυσινό «Μελισσοκόμο» («The Beekeeper»).

Το γεγονός ότι ένας έμπειρος δημιουργός ταινιών δράσης όπως ο Σιλβέστερ Σταλόνε βρίσκεται ανάμεσα στους παραγωγούς κι έχει γράψει το σενάριο μαζί με τον σκηνοθέτη,
δεν αποδίδει όσα μοιάζει να υπόσχεται, καθώς η ταινία παραμένει μια φωτοτυπικά κοινότοπη προσθήκη στη φιλμογραφία του Στέιθαμ, προορισμένη κυρίως για τους οπαδούς του.

ΛΑΤΡΕΙΑ: ΟΙ ΚΑΛΤ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (ΜΟΥ)

Σκηνοθεσία: Μελέτης Μοίρας

Εμφανίζονται: Τάσος Γουδέλης, Μαρίνα Δανέζη, Ερρίκος Λίτσης, Γιάννης Οικονομίδης, Μάκης Παπαδημητράτος, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος

Ντοκιμαντέρ που εξερευνά αυθαίρετα κι ενδεικτικά την έννοια του καλτ (cult) στον ελληνικό κινηματογράφο. Ο σκηνοθέτης παίρνει συνέντευξη από κριτικούς κινηματογράφου, σκηνοθέτες και ηθοποιούς, κι εστιάζει εκτενέστερα σε συγκεκριμένους τίτλους από την εγχώρια καλτ φιλμογραφια, όπως τα «Ας περιμένουν οι γυναίκες» (Σταύρος Τσιώλης, 1998), το μέρος «Βιετνάμ» από το σπονδυλωτό «Όλα είναι δρόμος» (Παντελής Βούλγαρης, 1998), «Σπιρτόκουτο» (Γιάννης Οικονομίδης, 2002) και «Τσίου» (Μάκης Παπαδημητράτος, 2005). Η ταινία έμεινε στις τοπικές αίθουσες μόνο την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά σύντομα θα μπορείτε να τη βρείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα Cinobo, η οποία έχει και τα δικαιώματα διανομής.

ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΪ
RIFF RAFF

Σκηνοθεσία: Ντίτο Μοντιέλ
Πρωταγωνιστούν: Εντ Χάρις, Μπιλ Μάρεϊ, Λιούις Πούλμαν, Γκάμπριελ Γιούνιον, Τζένιφερ Κούλιτζ, Πιτ Ντέιβιντσον

Ο γιος ενός γκάνγκστερ σκοτώνει τον γιο του πρώην συνεργάτη του, ο οποίος τους αναζητά για να εκδικηθεί. Κομεντί εγκλήματος που αναδεικνύει τη μνημειώδη σημασία του αφηγηματικού ρυθμού στον κινηματογράφο… διά της απουσίας του. Κι αυτό γιατί η ταινία ‘σέρνεται’ σε όλη της τη διάρκεια με άνοστο χιούμορ και χωρίς ίχνος κρισιμότητας, χαραμίζοντας καστ, χαρακτήρες και μεταξύ τους σχέσεις.

ΨΥΧΑΚΙΑΣ
BORDERLINE

Σκηνοθεσία: Τζίμι Γουόρντεν
Πρωταγωνιστούν: Ρέι Νίκολσον, Σαμάρα Γουίβινγκ, Έρικ Ντέιν

Ο ψυχικά διαταραγμένος, εμμονικός θαυμαστής μιας διάσημης τραγουδίστριας εισβάλλει στο σπίτι της και προσπαθεί να την αναγκάσει να τον παντρευτεί. Μαύρη κωμωδία που καταλήγει πολύ λιγότερο αστεία ή ενδιαφέρουσα πιστεύει ότι είναι, παρά το ταλαντούχο καστ, το οποίο δυστυχώς προσπαθεί να ζωντανέψει ένα υλικό πουμοιάζει βεβιασμένο κι άψυχο.

ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT
A MINECRAFT MOVIE

Σκηνοθεσία: Τζάρεντ Χες
Πρωταγωνιστούν:Τζακ Μπλακ, Τζέισον Μομόα, Έμμα Μάιερς, Ντανιέλ Μπρουκς

Πέντε άτομα, αρχικά άγνωστοι και σταδιακά φίλοι, παγιδεύονται σε μια φανταστική διάσταση όπου είναι ελεύθεροι να δημιουργήσουν ό,τι φανταστούν και προσπαθούν ν’ επιστρέψουν στη Γη, όχι όμως προτού αποτρέψουν την κυριαρχία μιας μοχθηρής μάγισσας.

Κωμική περιπέτεια φαντασίας η οποία μεταφέρει το ομώνυμο videogame, που κυκλοφόρησε το 2011.

Η παιδική ιδιοτυπία του συγκεκριμένου αφηγηματικού σύμπαντος κι η χαλαρότητα των σεναριακών κανόνων του, το αφήνουν ενδιαφέρον κυρίως, αν όχι αποκλειστικά, για τους περιορισμένης ηλικιακής ομάδας οπαδούς του ομώνυμου παιχνιδιού.

ΠΟΠΑΪ Ο ΦΟΝΙΑΣ
POPEYE THE SLAYER MAN
Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Μάικλ Ράιαν
Πρωταγωνιστούν: Τζέισον Ρόμπερτ Στίβενς, Έλενα Τζουλιάνο

Μια παρέα μπαίνει σ’ ένα εργοστάσιο κονσερβοποιημένου σπανακιού στοιχειωμένο από τον λεγόμενο Ναύτη, ο οποίος σκοτώνει όποιον βρει μπροστά του.
Ακόμα ένα σπλάτερ δεύτερης -άνετα και τρίτης- διαλογής που ακολουθεί την τρέχουσα τάση διασκευής παιδικών χαρακτήρων σε φιγούρες τρόμου, αυτή τη φορά του Ποπάι- όχι όμως από τους συντελεστές που έχουν φτιάξει το δικό τους αφηγηματικό σύμπαν με ήρωες όπως ο Γουίνι κι ο Πίτερ Παν, που είδαμε προ καιρού. Ταιριάζει πάντως στα ίδια μέτρα της  συγκεκριμένης κατηγορίας, προσφέροντας ανόητα κι ευτελώς σκηνοθετημένο τρόμο, χαραμίζοντας τις επιμέρους ευφάνταστες σεναριακές ιδέες σχετικά με τη διασκευή του
ήρωα.