Άνευ όρων

REBEL RIDGE

Σκηνoθεσία: Τζέρεμι Σολνιέ
Πρωταγωνιστούν:  Άαρον Πιέρ, Αννασοφία Ρομπ, Ντον Τζόνσον

Ένας απόστρατος πεζοναύτης προσπαθεί με κάθε μέσο να πάρει πίσω τα χρήματα που του έκλεψε η τοπική αστυνομία μιας μικρής πόλης στον αμερικανικό Νότο, και τα οποία χρειάζεται επειγόντως για να καταθέσει την εγγύηση που θα απελευθερώσει τον κρατούμενο ξάδερφό του.

Ταινία δράσης που γι’ ακόμα μια φορά επιδεικνύει τη δεινότητα με την οποία ο αμερικανός Σολνιέ στήνει δράση μικρής κλίμακας, χωρίς σταρ, μεγάλους προϋπολογισμούς και εφέ, αλλά με σχολαστική επιμέλεια, επιβλητικές ερμηνείες, διαρκή ένταση και κλιμακούμενη αγωνία, αναδεικνύοντας τον Άαρον Πιέρ ως σαρωτικό πρωταγωνιστή. Διατίθεται αποκλειστικά στο Netflix.

ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
GREEDY PEOPLE

Σκηνoθεσία: Πότσι Ποντσιρόλι
Πρωταγωνιστούν: Χίμες Πατέλ, Τζόζεφ Γκόρντον- Λέβιτ, Λίλι Τζέιμς, Ούζο Αντούμπα

Στην πρώτη του μέρα στη δουλειά σε μια μικρή αμερικανική πόλη, ένας αστυνομικός προκαλεί κατά λάθος τον θάνατο μιας αθώας γυναίκας. Από τη στιγμή που με τον συνάδελφό του αποφασίζουν να κρύψουν την αλήθεια, οι παρεξηγήσεις αρχίζουν να στοιβάζονται με ακόμη δραματικότερα αποτελέσματα.

Κομεντί εγκλήματος που προσφέρει καλές ερμηνείες, ευφάνταστη σεναριακή περιπλοκή και γρήγορο ρυθμό, με άνισο χιούμορ και σκηνοθετική αδεξιότητα: η αντίδραση της Βιρτζίνια είναι χαρακτηρολογικά απροετοίμαστη και γι’ αυτό μοιάζει υπερβολική, οι πρωταγωνιστές σε άλλα πλάνα φοράνε γάντια και σε άλλα όχι καθώς παραποιούν τη σκηνή του εγκλήματος, ενώ η Πέιτζ θα μπορούσε εύκολα να αποφύγει τον Κολομβιανό στο τέλος απλώς ουρλιάζοντας.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
BLINK TWICE
Σκηνoθεσία: Ζόι Κράβιτς
Πρωταγωνιστούν: Ναόμι Άκι, Τσάνινγκ Τέιτουμ

Ένας δισεκατομμυριούχος προσκαλεί στο ιδιωτικό του νησί δύο φίλες που συναντά ως σερβιτόρες στη δεξίωσή του. Εκεί παρότι αρχικά οι κοπέλες απολαμβάνουν ειδυλλιακές διακοπές, σύντομα αρχίζουν ν’ αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται.

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της ηθοποιού Κράβιτς είναι ένα φεμινιστικό θρίλερ αγωνίας επηρεασμένο από το έργο του Τζόρνταν Πιλ (από την πλοκή που παραπέμπει στο «Get Out», μέχρι τα γουρλωτά μάτια της πρωταγωνίστριας Άκι, κ.α.). Καλοστημένο, καλοκουρδισμένο και με μπόλικες ανατροπές, οι περισσότερες εκ των οποίων όμως είτε είναι προβλέψιμες, είτε δημιουργούν μικρότερο αντίκτυπο απ’ ό,τι θα έπρεπε, ενώ η ταινία δυσκολεύεται ν’ αποτινάξει τον γενικότερο δευτερογενή χαρακτήρα της και ν’ αποκτήσει μια εντελώς δική της ταυτότητα.

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ
THE CROW

Σκηνοθεσία: Ρούπερτ Σάντερς
Πρωταγωνιστούν: Μπιλ Σκάρσγκορ, FKA twigs, Ντάνι Χιούστον

Μετά τη δολοφονία του και της κοπέλας του από μια συμμορία, ένας τρόφιμος αναμορφωτηρίου επιστρέφει στη ζωή με υπερφυσικές ιδιότητες, για να εκδικηθεί τους θύτες και να εξασφαλίσει την ανάσταση της αγαπημένης του. Περιπέτεια φαντασίας που αποτελεί ακόμα μια απόπειρα να διασκευαστεί το ομώνυμο κόμικ του Τζέιμς Ο Μπαρ, το οποίο κυκλοφόρησε το 1989. Έχουν προηγηθεί τα: «Το Κοράκι» («The Crow», Άλεξ Πρόγιας, 1994) και οι συνέχειές του: «Το Κοράκι στην Πόλη των Αγγέλων» («The Crow: City of Angels», Τιμ Πόουπ, 1996), «Το Κοράκι: η λύτρωση» («The Crow: Salvation», Μπαράτ Ναλούρι, 2000) και «The Crow: Wicked Prayer» (Λανς Μούνγκια, 2005).

Το πρόβλημα με τη φετινή προσθήκη είναι ακριβώς ότι μοιάζει να γυρίστηκε κι αυτή το 1994. Κοινότοπη, άνιση, απελπιστικά συνηθισμένη, και με μοναδική αξιομνημόνευτη σεκάνς, εκείνη της εισβολής του ήρωα στην όπερα, που μοιάζει σαν από άλλη ταινία με τη μεστότητα και την έντασή της.