ΑΕΛ: «Ε, όχι και στον ΟΦΗ ρε Ντουρμισάι»

ο Αλέξης Κούγιας
Καιρό είχε να «χτυπήσει» ο Αλέξης Κούγιας και το έκανε  με αφορμή τη μεταγραφή του Ντουρμισάι στον ΟΦΗ.

Η ΑΕΛ λοιπόν κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς τον διεθνή επιθετικό (και τον μάνατζέρ του) για μειωμένη απόδοση στο κρίσιμο ματς με την κρητική ομάδα στα πλέι άουτ στο «Αλκαζάρ», υπονοώντας ότι από τον περασμένο Μάιο, είχε συναινέσει για  τη μετακόμισή του στο Ηράκλειο!

Ιδού ένα απόσπασμα της …απολαυστικής ανακοίνωσης της  ΠΑΕ ΑΕΛ:

«Στον κρισιμότερο αγώνα πρωταθλήματος, είχε δύο τετ α τετ όπου προκλητικά έστειλε τη μπάλα στα περιστέρια, ούτε καν δίπλα στο τέρμα, είχε 5 αδικαιολόγητα οφσάιντ, αλλά το κυριότερο ανέκοψε κάθε σέντρα μέσα στην περιοχή κάνοντας επιθετικά φάουλ. Αμέσως μετά τον αγώνα, του είπαμε να μαζέψει τα πράγματα του και να φύγει, αλλά αυτός παρακάλεσε να μείνει για να μην του καταστρέψουμε την καριέρα.

Υ.Γ. Ε, όχι και στον ΟΦΗ ρε Ντουρμισάι. Δεν έχουμε τίποτα με την ιστορική ομάδα του ΟΦΗ, με τον ιδιοκτήτη της οποίας ο κ. Κούγιας διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις, αλλά ορισμένα γεγονότα είναι αδύνατον να μην τα αναδεικνύουμε».

Μ.Β.

 

«Πούλησε» 12 γκολ ο ΟΦΗ

ΟΦΗ ΝΕΟ ΣΗΜΑ
Κατά τη διάρκεια της μεταγραφικής περιόδου, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την πώληση των Φάμπιο Στάρτζεον, Άντριαν Σαρδινέρο, των παικτών δηλαδή που «οδήγησαν» την περσινή σεζόν την κούρσα στον πίνακα των σκόρερ της ομάδας στο πρωτάθλημα.

Ο Πορτογάλος εξτρέμ και ο Ισπανός μεσοεπιθετικός, σημείωσαν από 6 τέρματα, αλλά αμφότεροι δεν θα βρίσκονται στο ρόστερ της νέας χρονιάς. Οι δύο τους πέτυχαν τα 12 από τα 28 γκολ της ομάδας του Ηρακλείου τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, τέρματα που σαν συνολικός αριθμός δεν είναι πολλά αλλά θα πρέπει κάποιοι άλλοι να τα «αναπληρώσουν»…

Μ.Β.

 

Το Ηράκλειο «γεννά» αστέρια

3x3 fiba μπασκετ
Κατά τη διάρκεια του τουρνουά 3Χ3 FIBA Greece Tour  στο Παγκρήτιο, ο δημοσιογράφος Βασίλης Σκουντής απευθυνόμενος στον αντιδήμαρχο και αθλητή Κώστα Βαρδαβά, αναρωτήθηκε μήπως ο επόμενος στόχος για την πόλη είναι  ο ερχομός του ΝΒΑ στο Ηράκλειο. Καθόλου ουτοπική η ερώτηση.

Ρίχνοντας μια ματιά και στα φετινά Draft, διακρίνουμε πως  οι επιλογές 1,2 και 5 στέφθηκαν παγκόσμιοι πρωταθλητές με τις ΗΠΑ στα «Δύο Αοράκια» κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου U19 προ διετίας. Ο λό- γος για τους Κάνιγχαμ, Γκριν και Σαγκς! Με το καλό να βγούμε από τη μέγγενη της πανδημίας και όλα μπορούν να γίνουν…

Μ.Β.

 

Τα δίνει όλα, αλλά δε φθάνουν…

Κιλιάν Μπαπέ
Η Ρεάλ καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να εντάξει στο ρόστερ της, τον Κιλιάν Μπαπέ. Οι προσπάθειές  της ωστόσο δεν έχουν αποφέρει καρπούς καθώς η Παρί Σεν Ζερμέν μοιάζει ανένδοτη και επιθυμία της είναι να βάλει τουλάχιστον 220 εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της. Χρήματα τα οποία η Ρεάλ δεν έχει προσφέρει, τουλάχιστον για την ώρα, μιας και η τελευταία προσφορά της ήταν στα 160 εκατομμύρια.

Το σημαντικό είναι ότι ο Γάλλος σούπερ σταρ, θέλει να μετακομίσει στη Μαδρίτη και αυτό στο τέλος της ημέρας, μπορεί να μετρήσει…

Μ.Β.

 

Δε χαρίζονται οι Γερμανοί…

μπαγιερν bayern
Ούτε στα …παιδιά τους δε χαρίζονται οι Γερμανοί, αυτό είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Η Μπάγερν Μον. δε λυπήθηκε τους ερασιτέχνες της Μπρέμερ, τους οποίους διέσυρε με 12-0 για τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Γερμανίας.

Για την ιστορία, η μεγαλύτερη σε έκταση νίκη στο θεσμό του Κυπέλλου, ανήκει στη Μπάγερν Μον., το 16-1 επί της Βάλντμπεργκ στις 15 Αυγούστου του 1997.

Μ.Β.

 

Ο Τσιτσιπάς 8ος αθλητής στον κόσμο με τη μεγαλύτερη επιρροή στα social media

Τσιτσιπάς
Μετά το Ρίο χάλκινος και στο Τόκιο ο Μπακοχρήστος
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς βρίσκεται στην 8η θέση της κατάταξης των αθλητών παγκοσμίως με τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Λιονέλ Μέσι, ο οποίος πρόσφατα μεταγράφηκε στην Παρί Σεν Ζερμέν, βρίσκεται στην 12η θέση, ο Λιούις Χάμιλτον 16ος, ο Κιλιάν Μπαπέ 23ος, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς 24ος, ο Νεϊμάρ 31ος και η Μεγκαν Ραπίνο 35η μεταξύ των αθλητών που συγκροτούν την λίστα των 50 κορυφαίων.

Η αμερικανική ιστοσελίδα Sportspro δημοσίευσε την κατάταξη Zoomph, βασισμένη σχεδόν αποκλειστικά στην δραστηριότητα των αθλητών στα media: η ιδέα ήταν να καθοριστεί ποιος αθλητής είναι πιο «ελκυστικός» στην αγορά από άλλους, υπό το φως της διαδικτυακής δραστηριότητάς του και του κοινού που καταφέ- ρνει να τον ακολουθεί.