Βελόπουλος… απάλευτος! Εικόνες από τις σελίδες του βιβλίου των Θρησκευτικών της Γ' τάξης Δημοτικού με την… Ινδιάνα και τη γκέισα Παναγία έδειξε κατά τη διάρκεια του κύκλου ερωτήσεων για την Υγεία, την Παιδεία και το Κοινωνικό Κράτος ο Κυριάκος Βελόπουλος. 

Βελόπουλος… απάλευτος! Εικόνες από τις σελίδες του βιβλίου των Θρησκευτικών της Γ’ τάξης Δημοτικού με την… Ινδιάνα και τη γκέισα Παναγία έδειξε κατά τη διάρκεια του κύκλου ερωτήσεων για την Υγεία, την Παιδεία και το Κοινωνικό Κράτος ο Κυριάκος Βελόπουλος.

“Εγώ είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, θα μου επιτρέψετε να έχω τις απόψεις μου, που ταυτίζονται με τον Χριστιανισμό”, δήλωσε αρχικά ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος σε ερώτηση που του έθεσε ο Αντώνης Σρόιτερ στον 4ο κύκλο ερωτήσεων του debate των πολιτικών αρχηγών σχετικά με την Υγεία, την Παιδεία και το Κοινωνικό Κράτος.

Απαντώντας στην ερώτηση του δημοσιογράφου περί υποχρεωτικότητας του εμβολίου κατά του κοροναϊού και την απόφασή του να μην κάνει κανένα εμβόλιο, ο κ. Βελόπουλος τόνισε πως ο λόγος που δεν δέχεται την υποχρεωτικότητα είναι το ότι “είναι δικό μου το σώμα, το κάνω ότι θέλω εγώ, είναι δικό μου, είναι του ανθρώπου. Άρα λοιπόν, η υποχρεωτικότητα είναι για μένα ό,τι χειρότερο για τη δημοκρατία.

Από την άλλη, όποιος ήθελε το έκανε. Γιατί έπρεπε να επιβάλω πρόστιμα στους συνταξιούχους και ακόμη και τώρα να έρχονται τα 100 και 200 ευρώ στους συνταξιούχους όταν η σύνταξη είναι 200 και 300 ευρώ; Είνα δίκαιο αυτό;”.

Ωστόσο, στη δεύτερη ερώτηση του Αντώνη Σρόιτερ ο Κυριάκος Βελόπουλος χάρισε μια ξεχωριστή στιγμή στη βραδιά του debate, καθώς αφού πρώτα υπογράμμισε πως τις προσωπικές και πολιτικές του θέσεις τις υπαγορεύουν οι παραδοσιακές αξίες της χώρας του, εκφράζοντας την αντίθεσή του για τον “ψευτοπροοδευτισμό”, έδειξε δύο εικόνες από το βιβλίο των Θρησκευτικών της Γ’ τάξης Δημοτικού, στις οποίες απεικονίζονται η Ινδιάνα Παναγία και η γκέισα Παναγία, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τις φωτογραφίες αυτές “πρόστυχες”.

“Βιβλία τρίτης δημοτικού με γκέισα Παναγία; Αυτό δεν είναι πρόστυχο; Δεν είναι χριστιανοφοβία; Γιατί δεν το καταγγέλλει κανείς από εσάς και πρέπει να με ρωτάτε για τον Χριστιανισμό;”, είπε χαρακτηριστικά.

Η αλήθεια για τις Παναγίες

… Για να δούμε τι πραγματικά ισχύει για τις δύο Παναγίες.

Στο βιβλίο των θρησκευτικών της Γ’ Δημοτικού, οι θεματικές ενότητες αφορούν τη γνωριμία με σύμβολα, εικόνες, γιορτές, τελετουργίες και έθιμα. Όπως αναφέρει σχετικά το ίδιο το αρμόδιο Υπουργείο, “στο μάθημα των Θρησκευτικών γίνεται ένα ταξίδι στον κόσμο της θρησκείας με οδηγό τις εικόνες, τις περιγραφές, τα πρόσωπα και τις ιστορίες που υπάρχουν μέσα στις σελίδες του Φακέλου Υλικού.

Στην πορεία των μαθημάτων οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ορθόδοξη χριστιανική παράδοση αλλά και κάποια στοιχεία από την παράδοση άλλων θρησκειών μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και θα κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να ζούμε όλοι μαζί στον όμορφο κόσμο που μας χάρισε ο Θεός”.

Πρακτικά, προάγεται η πολυπολιτισμικότητα μέσα από τη συμπερίληψη χριστιανικών απεικονίσεων ανά τον πλανήτη. Στην ιαπωνική κουλτούρα, η Παναγία και ο Χριστός, ζωγραφίζονταν σε μετάξι, με την εικόνα που παρατίθεται στο βιβλίο των θρησκευτικών της Γ’ Δημοτικού να προέρχεται από τη δεκαετία του ’60. Η Παναγία φοράει ένα παραδοσιακό κιμονό, κοσόντε, ένα ρούχο που φοριόταν στην Ιαπωνία ως καθημερινό φόρεμα, μέχρι και το 1860.

Θεωρείται, δε, πρόδρομος του κιμονό. Το ένδυμα ουδεμία σχέση έχει με το ντύσιμο που είχαν οι γκέισες. Η δε Παναγιά η Ινδιάνα είναι ένα έργο που εμπνέεται από την κουλτούρα των Τσεγιέν και αποτελεί έργο του John Giuliani, ο οποίος εκτός από ζωγράφος είναι και καθολικός ιερέας. Είναι, δε, γνωστός, για τις εικονικές απεικονίσεις ιθαγενών Αμερικανών ως χριστιανών αγίων.