Δεν ξέρω πού οφείλεται, αλλά το τελευταίο δεκαπενθήμερο  στον ΒΟΑΚ, από το ύψος του αεροδρομίου μέχρι τον κόμβο της Παπαναστασίου, μεταξύ 4 και 5 το απόγευμα, παρατηρείται απίστευτος κυκλοφοριακός φόρτος. Η εικόνα παραπέμπει σε κίνηση που δημιουργείται όταν πάνω στον ΒΟΑΚ γίνεται κάποιο ατύχημα ή εκτελούνται έργα. Κι όμως στην προκειμένη περίπτωση δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά.

Δεν ξέρω πού οφείλεται, αλλά το τελευταίο δεκαπενθήμερο  στον ΒΟΑΚ, από το ύψος του αεροδρομίου μέχρι τον κόμβο της Παπαναστασίου, μεταξύ 4 και 5 το απόγευμα, παρατηρείται απίστευτος κυκλοφοριακός φόρτος. Η εικόνα παραπέμπει σε κίνηση που δημιουργείται όταν πάνω στον ΒΟΑΚ γίνεται κάποιο ατύχημα ή εκτελούνται έργα. Κι όμως στην προκειμένη περίπτωση δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά.

Είναι η κίνηση που έχει… ξεφύγει και χωρίς ακόμα η τουριστική σεζόν να έχει ξεκινήσει για τα καλά. Οπότε, φαντάζεστε τι έχει να γίνει τους επόμενους μήνες ή μετέπειτα που θα κατασκευαστεί το αεροδρόμιο των 18 εκατομμυρίων αφίξεων, όπως φιλοδοξούν οι τουριστικοί φορείς… Θέλοντας και μη, η συζήτηση του μέσου σταθερής τροχιάς δεν μπορεί να φύγει από το τραπέζι.

Επίσης η αγνόηση των  προτάσεων του Δήμου Ηρακλείου στο πλαίσιο της συζήτησης της ΜΠΕ του ΒΟΑΚ, που διχοτομεί την πόλη χωρίς μέριμνα επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος, οδηγεί σε επιζήμιες αστοχίες. Άραγε οι υπεύθυνοι του ΒΟΑΚ έχουν να πουν κάτι για το πρόβλημα που δεν λύνει ο υφιστάμενος σχεδιασμός; Και το ότι κάποια στιγμή το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» θα πάψει να λειτουργεί δεν είναι απάντηση…