Το Squid Game 2 μόλις έγινε η τρίτη πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix – Ποιες είναι οι άλλες δύο

Το Squid Game συνεχίζει τη θριαμβευτική του πορεία στο Netflix. Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα, το κορεατικό χιτ κυριαρχεί στα Top 10 charts και βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των σειρών με τις περισσότερες προβολές.

Συγκεκριμένα, αυτή την εβδομάδα (6-12 Ιανουαρίου) η δεύτερη σεζόν έφτασε τις 26,3 εκατομμύρια προβολές, βρίσκεται στο Top 10 σε όλες τις χώρες και στην πρώτη θέση σε 70 χώρες.

Συνολικά, η νέα σεζόν -μέχρι στιγμής- έχει συγκεντρώσει 152,5 εκατομμύρια προβολές από την πρεμιέρα της στις 26 Δεκεμβρίου, καθιστώντας την την τρίτη σειρά με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία του Netflix, πίσω από τον πρώτο κύκλο του Squid Game (265 εκατομμύρια) και την πρώτη σεζόν της Wednesday (252 εκατομμύρια).

Θυμίζουμε ότι τέσσερις ημέρες μετά την πρεμιέρα της στις 26 Δεκεμβρίου, η δεύτερη σεζόν του Squid Game είχε συγκεντρώσει 68 εκατομμύρια προβολές σε τέσσερις ημέρες, αποτελώντας το μεγαλύτερο τηλεοπτικό ντεμπούτο όλων των εποχών για το Netflix.

Μια εβδομάδα αργότερα, είχε συγκεντρώσει 126,2 εκατομμύρια προβολές σε 11 ημέρες, περισσότερες από όσες έχει πετύχει ποτέ οποιαδήποτε σειρά του Netflix σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Για να μην μακρηγορούμε, η πρώτη σεζόν Squid Game φιγουράρει επίσης για άλλη μια εβδομάδα στα μη-αγγλόφωνα τηλεοπτικά charts, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση της κατάταξης, με 8,7 εκατομμύρια προβολές.

Ο δημιουργός της κορεατικής σειράς-φαινόμενο Hwang Dong-hyuk πέρασε πάνω από μια δεκαετία προσπαθώντας να φτιάξει το Squid Game πριν ξεκινήσει στο Netflix.

Η σειρά έκανε πρεμιέρα στις 17 Σεπτεμβρίου 2021 και σύντομα έγινε το πολιτιστικό φαινόμενο που είναι τώρα.

Η αυλαία για το κορεατικό χιτ θα πέσει με την τρίτη σεζόν που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο Netflix τον Ιούνιο.