Σε τρεις ανοιχτές στο κοινό προβολές, στη Χερσόνησο, στις Γούρνες και στα Μάλια, παρουσίασε η Αντιδημαρχία Τουρισμού, Πολιτισμού και Απασχόλησης Χερσονήσου την ολοκληρωμένη έκδοση της νέας ταινίας μικρού μήκους (20λεπτη) με τίτλο «Ημερολόγιο Καλοκαιριού», στα ελληνικά και αγγλικά.
Τέσσερα εντελώς διαφορετικά προφίλ επισκεπτών επιλέγουν να κάνουν για μία εβδομάδα τις διακοπές τους στον δήμο Χερσονήσου. Πρωταγωνιστές είναι ένα ζευγάρι ενηλίκων 50+, ένα ζευγάρι νέων 30+, μία παρέα νέων 20+ και μία οικογένεια με δύο παιδιά.
«Τα τέσσερα αυτά προφίλ επισκεπτών δεν επιλέχθηκαν τυχαία, καθώς είναι κατηγορίες επισκεπτών που η πλειονότητα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή επιθυμούν και άρα είναι και περισσότερο «συμβατές» με την κουλτούρα και τις υποδομές της περιοχής μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού και Απασχόλησης, Ευθύμιος Μουντράκης.
«Οι στόχοι για τη δημιουργία αυτής της ταινίας ήταν πολλαπλοί. Αρχικά, στόχος μας ήταν να ξανασυστήσουμε τον δήμο Χερσονήσου στα τουριστικά γραφεία και πράκτορες. Ένας δήμος πολύ γνωστός μεν, αλλά όχι με τη δυναμική που του αξίζει. Επίσης επιδιώξαμε να συγκεντρώσουμε και να προβάλουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που καθορίζουν τον δήμο μας ως έναν μοναδικό προορισμό.
Ενδεικτικά, ο θεατής παίρνει μια γεύση από ιππασία, ποδηλασία, καταδύσεις, περιπάτους σε φαράγγια και σπήλαια, θαλάσσια σπορ, σαφάρι με τζιπ, γκολφ κ.ά. Επίσης, στην ταινία, που έχει βασιστεί στην ποικιλία των εμπειριών που μπορεί να αποκομίσει ο επισκέπτης, προβάλλονται επισκέψεις σε θεματικά πάρκα, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, μοναστήρια και εκκλησίες, σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, παραλίες καθώς και υδάτινα πάρκα της περιοχής μας.
Σημαντικότερο όμως όλων ήταν να αποδείξουμε ότι ο δήμος μας μπορεί να ικανοποιήσει πολλά και διαφορετικά προφίλ επισκεπτών και, επιπλέον, ότι οι τόσο διαφορετικοί επισκέπτες μπορούν να συνυπάρξουν ταυτόχρονα και, κυρίως, αρμονικά.
Σκηνοθέτης της νέας ταινίας μικρού μήκους του Δήμου Χερσονήσου είναι ο Μανώλης Σφακιανάκης, ο οποίος στο παρελθόν είχε επίσης συνεργαστεί με τον καποδιστριακό Δήμο Χερσονήσου για την παραγωγή μίας αντίστοιχης ταινίας. Δημιουργήθηκαν επιπλέον σποτάκια των 2 λεπτών, καθώς και των 30 δευτερολέπτων, ώστε ο χρήστης (τουριστικό γραφείο, ξενοδοχείο, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, κ.ά.) να έχουν το κατάλληλο χρονικό μήκος προβολής. Οι θεματικές ενότητες αυτών των μικρότερων σε χρόνο σποτ είναι: ο οικογενειακός τουρισμός, ο τουρισμός δράσης & περιπέτειας, ο τουρισμός νυκτερινής & κοσμοπολίτικης ζωής και ο τουρισμός μουσείων & θεματικών πάρκων.