Λογότυπο Δήμου Ηρακλείου

Το σχέδιο μάρκετινγκ που θα βελτιώσει τις σημερινές τουριστικές επιδόσεις του Ηρακλείου, το οποίο δρομολογήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Διάζωμα», παρουσιάστηκε στην Αθήνα.

Στην παρουσίαση συμμετείχαν οι αντιδήμαρχοι Πολιτισμού Αριστέα Πλεύρη, Τεχνικών Έργων Γιάννης Αναστασάκης. Η μελέτη που παρουσιάστηκε στη διευρυμένη συνεδρίαση του «Διαζώματος» έχει καταγράψει όλα τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά του πολιτιστικού αποθέματος του Δήμου Ηρακλείου και μέσα από ενδελεχή έρευνα και ανάλυση έχει καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης που προτείνεται να υλοποιηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια, ώστε να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή προστιθέμενη αξία για τους δημότες.

Για τη μελέτη αυτή συνεργάστηκαν τα μέλη της επιτροπής τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, η αρμόδια ομάδα του ΤΕΙ Κρήτης, τουριστικοί πράκτορες, ξεναγοί, ξενοδόχοι και έμποροι του Ηρακλείου που διαμόρφωσαν τα δεδομένα για τον τουρισμό και το τουριστικό μάρκετινγκ στο Ηράκλειο.