Ένας από τους οίκους μόδας που συχνά πρωτοπορεί με τις δημιουργίες του είναι ο Balenciaga, ωστόσο, η τελευταία του «πινελιά» φαίνεται πως εξόργισε αρκετούς.
Στην πρόσφατη εβδομάδα μόδας του Παρισιού, λοιπόν, η Balenciaga παρουσίασε ένα νέο αξεσουάρ που θυμίζει βραχιόλι σε σχήμα κολλητικής ταινίας. Το αξεσουάρ αποτελείται από ένα κυκλικό χαρτόνι, στο οποίο εμφανίζεται το λογότυπο Balenciaga Adhesive. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό. Αν κάτι «έβγαλε από τα ρούχα τους» όσους το είδαν ήταν η τιμή του, η οποία φτάνει τις 3.000 ευρώ!
Το σχήμα σε συνδυασμό με την τιμή του νέου αυτού βραχιολιού έχουν ξεσηκώσει κύμα αρνητικών σχολίων, με τους ανθρώπους της Balenciaga, βέβαια, να τρίβουν τα χέρια τους, αφού το αξεσουάρ φαίνεται πως ήδη ξεπουλάει.
«Πραγματικά, το επίπεδο βλακείας των ανθρώπων έχει φτάσει στο ταβάνι. Ο οίκος Balenciaga λάνσαρε ένα βραχιόλι, το οποίο είναι ένα ρολό κολλητικής ταινίας, κοστίζει μια περιουσία και εξαντλήθηκε στα κοσμηματοπωλεία. Εδώ το πρόβλημα δεν είναι η εταιρεία, αλλά οι ανεγκέφαλοι που αγοράζουν το προϊόν», έγραψε ένας χρήστης στο X (πρώην Twitter), ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Περίμενε… Μου λες ότι o Balenciaga κυκλοφόρησε ένα βραχιόλι που μοιάζει με ρολό διάφανης ταινίας και το πουλάνε πάνω από 3000 ευρώ;».
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος Balenciaga δέχεται πυρά για το λανσάρισμα ενός εξωφρενικού δημιουργήματος στην αγορά. Το είχε κάνει και στο παρελθόν όταν κυκλοφόρισε μια σακούλα σκουπιδιών αξίας 1.700 ευρώ, που έμοιαζε με γυναικείο φόρεμα, αλλά και με μια πετσέτα σε σχήμα φούστας που πουλήθηκε για 700 ευρώ.