«Κρήτη το νησί μου», ο νέος φορέας για την προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων σε εστιατόρια και ξενοδοχεία

«Κρήτη το νησί μου», ονομάζεται ο νέος φορέας που συστάθηκε στην Κρήτη.  

Στόχος του νέου φορέα είναι η προβολή και η προώθηση τοπικών προϊόντων σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και η διασύνδεση πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα.  

Όραμα του φορέα, είναι να μπορέσει η Κρήτη να γίνει ένας μοναδικός γαστρονομικός προορισμός και οι ξένοι επισκέπτες να γίνουν πρεσβευτές της κρητικής διατροφής.

Ο νέος φορέας στοχεύει στην ανάδειξη, στην προβολή και στην προώθηση ενός υγιούς αγροδιατροφικού προτύπου, στηριζόμενου κυρίως στον διατροφικό πολιτισμό και στην κουλτούρα του τόπου, παράλληλα με την βιοποικιλότητα και το εξαιρετικό κλίμα του νησιού, με καλλιεργητικές πρακτικές απόλυτα εναρμονισμένες με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για σεβασμό στο περιβάλλον. 

Όπως γίνεται αντιληπτό, η επιτυχία του εγχειρήματος δεν μπορεί να επιτευχθεί, αν αφενός δεν δημιουργηθούν κατάλληλες δομές συνεργασίων μεταξύ πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα κι αφετέρου αν ο τομέας της εστίασης, καθώς και του τουρισμού, δεν στηρίξουν τη δράση, δεν ενσωματώσουν στις επιχειρήσεις τα προϊόντα και δεν τα προωθήσουν στη συνέχεια.