Υπερήφανος για το Πανεπιστήμιο Κρήτης δηλώνει ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Έρευνα για τους ηλικιωμένους από το Μαλεβίζι

Διεπιστημονικό -καλλιτεχνικό συμπόσιο   με θέμα  ‘’Δημιουργώντας πολυφωνικούς τόπους νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης: Παιγνιώδεις εναλλακτικές – βιωματικές και ενσώματες -Πολυτροπικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις’’  θα πραγματοποιηθεί στο Σπίτι του Πολιτισμού στο Ρεθυμνο, από 3-6 Νοεμβρίου.

Το συνέδριο που περιλαμβάνει βιωματικά  εργαστήρια  και καλλιτεχνικά δρώμενα οργανώνεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Ορισμένοι από τους στόχους του συμποσίου είναι:

1 Να προσδιοριστεί και να διερευνηθεί το ζήτημα των προοπτικών και ορίων δημιουργίας πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης στη θεωρία, την έρευνα και την πράξη των κοινωνικών επιστημών, της τέχνης και των επιστημών αγωγής και υγείας.

2 Να παρουσιαστεί και αποτιμηθεί η σύγχρονη προβληματική (προσεγγίσεις, θέσεις, κριτικές, διαμάχες, διλήμματα, παρανοήσεις, καταχρήσεις) και τα πρόσφατα ερευνητικά πορίσματα που αφορούν την έννοια των πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης στις κοινωνικές επιστήμες, την τέχνη και τις επιστήμες αγωγής και υγείας.

3 Να προσδιοριστούν και να αναδειχθούν οι δυνατότητες και τα όρια των προσεγγίσεων των πολυφωνικών τόπων στις κοινωνικές επιστήμες, στην τέχνη και στις επιστήμες αγωγής και υγείας.

4 Να προσδιοριστούν οι ιδιαίτερες προκλήσεις που δημιουργούν οι προσεγγίσεις των πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης στις κοινωνικές επιστήμες, στην τέχνη και στις επιστήμες αγωγής και υγείας.

5  Να προσδιοριστεί και να διερευνηθεί η θέση των πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης και των προσεγγίσεών τους στα ζητήματα της μεθοδολογίας της έρευνας και της γνώσης.

6 Να κατανοηθούν οι σχέσεις μεταξύ των πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης, των ενσώματων-βιωματικών διαδικασιών που συνδέονται με αυτήν και των συμβολικών- μεταφορικών διαδικασιών και αναπαραστατικών μορφών.

7 Να παρουσιαστούν οι συνεπαγωγές και εφαρμογές που έχουν οι πολυφωνικοί τόποι νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης στο πλαίσιο των κοινωνικών επιστημών, της τέχνης και των επιστημών αγωγής και υγείας και επίσης γενικότερα στην εκπαίδευση, την παιδεία και την κοινωνική πολιτική.

8 Να παρουσιαστούν οι εφαρμογές που έχουν οι πολυφωνικοί τόποι νοήματος, μάθησης και ανάπτυξης και οι προσεγγίσεις τους σε ποικίλες περιπτώσεις δοκιμάζοντας νέες ιδέες, πρακτικές και ερμηνείες.

9 Να διερευνηθούν οι χρήσεις και καταχρήσεις των πολυφωνικών τόπων νοήματος, μάθησης.