ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD

Cinema

Η πρώτη συνεργασία του Μάρτιν Σκορσέζε με τον Αλ Πατσίνο, η επιστροφή του ακριβοθώρητου Ελία Σουλεϊμάν κι η κορύφωση για τις δύο μεγαλύτερες σειρές του Χόλιγουντ, «Εκδικητές» και «Πόλεμος των Άστρων», είναι μόνο μερικοί από τους είκοσι λόγους για τους οποίους η νέα χρονιά μας κάνει ν’ ανυπομονούμε περισσότερο.

Όλοι τους συγκεντρωμένοι στη δέκατη ετήσια κινηματογραφική προεπισκόπηση της «Π», όπως πάντα σε μη- αξιολογική σειρά.

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΤΩΝ ΣΑΡΓΑΣΣΩΝ - THE MIRACLE OF THE SARGASSO SEA

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΤΩΝ ΣΑΡΓΑΣΣΩΝ

THE MIRACLE OF THE SARGASSO SEA

Μία από τις εκκρεμότητες της περυσινής λίστας μας, πρόκειται για την τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Σύλλα Τζουμέρκα μετά τη «Χώρα Προέλευσης» (2010) και την «Έκρηξη» (2014).

Ο σκηνοθέτης την περιγράφει ως ένα σκληρό αστυνομικό θρίλερ για τη χαμένη αξιοπρέπεια και τη λύτρωση, γυρισμένο σε Αθήνα, Μεσολόγγι, Άρτα, στο δέλτα του Αχελώου και τον Άραχθο.

Στον σκληρό κι άχαρο κόσμο μιας σκοτεινής επαρχιακής κοινότητας, η Αγγελική Παπούλια κι η Γιούλα Μπούνταλη υποδύονται δύο γυναίκες που εξωθούνται πέρα από τα όρια του νόμου.

Όπως στις προηγούμενες ταινίες του σκηνοθέτη, το σενάριο είναι γραμμένο από τον ίδιο και τη Μπούνταλη, ενώ τη διεθνή συμπαραγωγή υπογράφει η Μαρία Δρανδάκη, μαζί με παραγωγούς από τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Σουηδία.

Το καστ συμπληρώνουν μεταξύ άλλων ο Χρήστος Πασσαλής κι ο Αργύρης Ξάφης, ενώ τη μουσική υπογράφουν τρία πολύ διαφορετικά μεταξύ τους ονόματα: ο σουηδός Ζαν-Πολ Βαλ, οι σταθεροί συνεργάτες του Τζουμέρκα, drog_A_tekκαι ο Φοίβος στην πρώτη του συμμετοχή σε κινηματογραφικό σάουντρακ. Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο στο τμήμα Panorama του φεστιβάλ Βερολίνου.

THE IRISHMAN

THE IRISHMAN

Δύσκολα μπορεί να υπερβάλει κανείς στον ενθουσιασμό του γι’ αυτό το σχέδιο. Καταρχάς, αποτελεί την πρώτη κινηματογραφική συνεργασία του Μάρτιν Σκορσέζε με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο από το «Casino» του 1995 κι ένατη συνολικά. Δεύτερον, μετά από επίσης αμέτρητα χρόνια οι δυο τους επανενώνονται με τους Τζο Πέσι και Χάρβεϊ Καϊτέλ. Και τρίτον, ο Αλ Πατσίνο σκηνοθετείται για πρώτη φορά από τον 76χρονο ιταλο-αμερικανό μαέστρο. Όλοι τους μεταφέρουν το βιβλίο «I Heard you Paint Houses» του Τσαρλς Μπραντ, με θέμα τη μέχρι σήμερα ανεξιχνίαστη δολοφονία του αμερικανού συνδικαλιστή Τζίμυ Χόφα. Καθόλου αμελητέο επιπλέον, το ότι πρόκειται γι’ ακόμα μια παραγωγή υψηλού κύρους του Netflix, με την οποία αναμένεται να ενταθούν οι συζητήσεις που ξεκίνησαν πέρυσι με τη «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν.

 

THE PERSONAL HISTORY OF DAVID COPPERFIELD

Μετά από τα τηλεοπτικά «The Thick of It» (2005- 2012) και «Veep» (2012- 2019), καθώς και τα κινηματογραφικά «Πόλεμος εκτός προγράμματος» («In the Loop», 2009) και «Ο θάνατος του Στάλιν» («The Death of Stalin», 2017), ο βιτριολικός Αρμάντο Ιανούτσι αφήνει κατά μέρος την αγαπημένη του πολιτική σάτιρα και δοκιμάζεται στο δράμα εποχής, διασκευάζοντας το ομώνυμο μυθιστόρημα που έγραψε ο Τσαρλς Ντίκενς το 1850. Όπως είχε κάνει η Άντρεα Άρνολντ με τον Χίθκλιφ στα «Ανεμοδαρμένα ύψη» της το 2011, ο Ιανούτσι επιλέγει για πρώτη φορά έναν μη- λευκό στον ομώνυμο ρόλο, τον διακεκριμένο ινδο-βρετανό Ντεβ Πατέλ, πλαισιωμένο μεταξύ άλλων από τους Τίλντα Σουίντον, Χιού Λόρι, Μπεν Γουίσο και Πίτερ Καπάλντι.

 

AVENGERS: ENDGAME

Το ένα από τα δύο πιο αναμενόμενα blockbuster της χρονιάς θα σημάνει το τέλος του τέλους για τους Εκδικητές όπως τους ξέρουμε. Αφού το περυσινό πρώτο μέρος του φινάλε ξεπέρασε τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες εισπράξεις, οι Άντονι και Τζο Ρούσο ολοκληρώνουν την ιστορία της αντίστασης των Iron Man, Captain America, Black Widow, Thor, Black Panther και των υπόλοιπων υπερηρώων εναντίον του αμείλικτου Thanos, ολοκληρώνοντας έτσι το πρώτο δεκαετές master plan της Marvel που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Χόλιγουντ. H Captain Marvel, η ατομική εξόρμηση της οποίας θα έχει ντεμπουτάρει έναν μήνα πριν, έρχεται να προστεθεί σε όσους υπερήρωες γλίτωσαν τον θάνατο στο πρώτο μέρος. Μένει να δούμε ποιοι θα παραμείνουν νεκροί, ποιοι θ’ αναστηθούν, και τι επιφυλάσσει το μέλλον για τους παλαίμαχους της σειράς. Όχι ότι εκπλαγήκαμε πάντως, αλλά το πρώτο τρέηλερ συνέτριψε το ρεκόρ θέασης στο YouTube, με πάνω από 289 εκατομμύρια προβολές μέσα στο πρώτο εικοσιτετράωρο. 25 Απριλίου στις ελληνικές αίθουσες.

SORRY WE MISSED YOU

SORRY WE MISSED YOU

Έχοντας κερδίσει έναν δεύτερο Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες το 2016 με το «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ» («I, Daniel Blake»), ο αειθαλής Κεν Λόουτς συνεχίζει απτόητος να υπερασπίζεται το δίκαιο των οικονομικά ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων. Εδώ ζωντανεύει ακόμη μια ιστορία του τακτικού του σεναριογράφου Πωλ Λάβερτι, για μια οικογένεια η οποία προσπαθεί να επιβιώσει στο σημερινό εργασιακό χάος της διαρκούς οικονομικής κρίσης και ν’ αντιμετωπίσει το χρέος που την πνίγει κατά την τελευταία δεκαετία.

ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD

ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD

Η νέα ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο εκτυλίσσεται στο Λος Άντζελες του 1969, με φόντο τη δολοφονία της εγκύου συζύγου του Ρομάν Πολάνσκι, Σάρον Τέιτ, την οποία υποδύεται η Μάργκο Ρόμπι. Κατά την πλοκή η άτυχη στάρλετ γειτονεύει με τον Λιονάρντο ΝτιΚάπριο, ο οποίος υποδύεται έναν τηλεοπτικό ηθοποιό που με τη βοήθεια του ατζέντη του, Αλ Πατσίνο, και μαζί με τον ντουμπλέρ του, Μπραντ Πιτ, επιχειρούν να μεταπηδήσουν στον κινηματογράφο.

 

THE NEST

Οχτώ χρόνια μετά από το εκπληκτικό ντεμπούτο του «Μάρθα, Μάρσι, Μέι, Μαρλίν» («Martha Marcy May Marlene») κι όσο η ταλαιπωρημένη κινηματογραφική βιογραφία της Τζάνις Τζόπλιν που είχε αναλάβει βρίσκεται ακόμη σε ‘κώμα’, ο πολλά υποσχόμενος Σων Ντέρκιν γύρισε επιτέλους τη δεύτερη ταινία του. Χαρακτηρίζεται οικογενειακό ψυχόδραμα, στο οποίο ο Τζουντ Λο υποδύεται έναν επιχειρηματία που μετακομίζει με την αμερικανική οικογένειά του σ’ ένα παλιό αρχοντικό στη Βρετανία, όπου τα μέλη της οικογένειας σταδιακά αποξενώνονται κι εξωθούνται σε οριακές συμπεριφορές.

 

FIRST COW

Ο Ντέρκιν δεν είναι ο μόνος που κατέληξε σε διαφορετικό σχέδιο απ’ αυτό που ξεκίνησε. Μέχρι πρότινος η αμερικανίδα Κέλι Ράιχαρτ ετοιμαζόταν να μεταφέρει στον κινηματογράφο το μυθιστόρημα του Πάτρικ ντεΓουίτ «Undermajordomo Minor»- σχέδιο που είχαμε περιλάβει στην περυσινή λίστα μας και που τελικά αναβλήθηκε. Αντ’ αυτού η Ράιχαρτ υλοποίησε μια καινούρια ιδέα, βασισμένη στο μυθιστόρημα του τακτικού της συνεργάτη Τζόναθαν Ρέιμοντ «The Half Life», που εκδόθηκε το 2004. Το σενάριο έγραψε ο ίδιος μαζί με τη σκηνοθέτρια, και μιλάει για τη φιλία ανάμεσα στον μάγειρα μιας περιπλανώμενης ομάδας εμπόρων γούνας στο Όρεγκον της δεκαετίας του 1820 κι έναν κινέζο φυγά, με τον οποίο ξεκινούν μια περιπέτεια που τους οδηγεί μέχρι την Κίνα.

 

AHMED

Για το καινούριο εγχείρημα των βέλγων αδερφών Ζαν-Πιέρ και Λικ Νταρντέν δεν είναι γνωστά περισσότερα εκτός απ’ τ’ ότι αφορά έναν έφηβο, που υιοθετεί μια εξτρεμιστική εκδοχή του Κορανίου και σχεδιάζει να σκοτώσει έναν καθηγητή του.

 

20 ταινίες για το 2019

Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ DOWNTON

DOWNTON ABBEY

Μετά από έξι τηλεοπτικές σεζόν από το 2010 ως το 2015, η πιο αγαπημένη βρετανική σειρά της δεκαετίας συνεχίζεται στον κινηματογράφο, σε σενάριο του δημιουργού της, Τζούλιαν Φέλοους, σκηνοθετημένη από τον Μάικλ Ένγκλερ και με όλο το καστ να επιστρέφει ακέραιο, χωρίς οι λεπτομέρειες της πλοκής να έχουν γίνει γνωστές.

 

THE FRENCH DISPATCH

Φόρος τιμής στο επάγγελμα της δημοσιογραφίας χαρακτηρίζεται η νέα ταινία του Γουές Άντερσον, αποτελούμενη από τρεις ιστορίες που εκτυλίσσονται στο γραφείο μιας αμερικανικής εφημερίδας στο Παρίσι κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Το εκνευριστικά άψογο καστ περιλαμβάνει την Τίλντα Σουίντον, τον Ματιέ Αμαλρίκ, τη Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, τον Μπιλ Μάρεϊ, τον Μπενίσιο ντελ Τόρο, τον Τζέφρι Ράιτ και τον Τίμοθυ Σαλαμέ, ενώ φημολογούνται ακόμη οι Μπραντ Πιτ, Νάταλι Πόρτμαν και Λέα Σεντού.

 

IT MUST BE HEAVEN

Ένας από τους ιδιαιτέρως αγαπημένους μας σκηνοθέτες, ο 58χρονος παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν επιστρέφει επιτέλους φέτος, δέκα ολόκληρα χρόνια μετά από την προηγούμενη ταινία του, «Ο χρόνος που απομένει» («The Time that Remains»). Ο Σουλεϊμάν συνεχίζει να μιλάει γι’ αυτό που τον πονάει περισσότερο, την ομηρία της πατρίδας του, με τον γλυκόπικρο, αιχμηρό, οξυδερκή, ειρωνικά χιουμοριστικό ανθρωπισμό του. Όπως στις προηγούμενες ταινίες του, γράφει και πρωταγωνιστεί ο ίδιος σε μια τραγικωμική περιπλάνηση, που αυτή τη φορά τον βγάζει έξω από τα σύνορα της χώρας του, από τη Ναζαρέτ στην Ευρώπη και την Αμερική, αναζητώντας το πραγματικό σπίτι του καθενός μας.

 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ

LA VERITE

Δε δοκιμάζεται όμως μόνο ο Σουλεϊμάν για πρώτη φορά έξω από τη χώρα του. Με την ταινία «Κλέφτες καταστημάτων» («Shoplifters»), ο παραγωγικότατος ιάπωνας Χιροκάζου Κορεέντα κέρδισε πέρυσι τον Χρυσό Φοίνικα στο φεστιβάλ Καννών. Φέτος παρουσιάζει την πρώτη ταινία που γύρισε έξω απ’ την Ιαπωνία, με πρωταγωνίστριες δύο από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς του παγκόσμιου κινηματογράφου, την Κατρίν Ντενέβ και τη Ζιλιέτ Μπινός, στο πλάι των οποίων θα βρίσκεται ο Ίθαν Χωκ. Η πρώτη υποδύεται μια κινηματογραφική σταρ που εκδίδει τη βιογραφία της κι η δεύτερη ερμηνεύει την κόρη της που την επισκέπτεται στη Γαλλία με την οικογένειά της για να ξεκαθαρίσουν ανοιχτούς λογαριασμούς που φέρνει στην επιφάνεια το βιβλίο. Η μόνη μας επιφύλαξη σχετικά με τα διεθνή εγχειρήματα του Σουλεϊμάν και του Κορεέντα δημιουργείται από το γεγονός ότι σχετικά πρόσφατα κι άλλοι δημιουργοί όπως οι ιρανοί Αμπάς Κιαροστάμι και Ασγκάρ Φαραντί, το έργο των οποίων ήταν θεματικά κι ιδιοσυγκρασιακά ταυτισμένο με τη χώρα καταγωγής τους, παρήγαγαν άνισα κι αμφιλεγόμενα αποτελέσματα όταν αποφάσισαν να δουλέψουν έξω απ’ αυτή. Μακάρι ν’ αποδειχτεί ότι επρόκειτο απλώς για ατυχείς συμπτώσεις.

 

LITTLE WOMEN

Μετά τον καλλιτεχνικό θρίαμβο του «Lady Bird» που πέρυσι προτάθηκε για 5 Όσκαρ, η Γκρέτα Γκέργουιγκ σκηνοθετεί την έβδομη κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος που έγραψε η Λουίζα Μέι Άλκοτ το 1868 και το 1869, με θέμα την οικογενειακή ζωή τεσσάρων έφηβων κοριτσιών με τη μητέρα τους στη διάρκεια του Αμερικανικού Εμφυλίου. Η Γκέργουιγκ έχει επίσης επιμεληθεί το σενάριο, το οποίο ζωντανεύει ένα λαμπρό καστ που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη Σίρσα Ρόναν, την Έμα Γουάτσον, τη Μέριλ Στριπ, τη Λώρα Ντερν, τον Τίμοθυ Σαλαμέ και τον Κρις Κούπερ.

 

STAR WARS – EPISODE IX

Στο άλλο, ακόμη άτιτλο, εκ των δύο πιο αναμενόμενων blockbuster της χρονιάς, μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Κόλιν Τρέβορο από τη θέση του σκηνοθέτη το φθινόπωρο του 2017, ο Τζέι Τζέι Έιμπραμς ανέλαβε να ολοκληρώσει την τριλογία που ο ίδιος άρχισε με το νοσταλγικό «Η Δύναμη ξυπνάει» («The Force Awakens», 2015) και συνέχισε ο Ράιαν Τζόνσον με το αμφιλεγόμενο «Οι τελευταίοι Jedi» («The Last Jedi», 2017). Η Ντέιζι Ρίντλεϊ, ο Τζον Μπογιέγκα κι ο Άνταμ Ντράιβερ επιστρέφουν κι απ’ ό,τι φαίνεται μαζί τους θα βρίσκεται τελικά κι η πρόωρα χαμένη Κάρι Φίσερ, μέσα από υλικό που είχε γυρίσει για τις δύο προηγούμενες ταινίες.

 

US
US

Οι προσδοκίες για τη δεύτερη ταινία του 40χρονου κωμικού Τζόρνταν Πιλ είναι αναπόφευκτα υψηλές, αφού το προπέρσινο σκηνοθετικό ντεμπούτο του, το κοινωνικό θρίλερ «Τρέξε!» («Get Out»), δεν έγινε μόνο μία από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές εκπλήξεις της χρονιάς, αλλά χάρισε στον δημιουργό του αναρίθμητες διακρίσεις, καθιστώντας τον μεταξύ άλλων τον πρώτο μαύρο νικητή του Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου στην ιστορία του θεσμού.

Η Λουπίτα Νιόνγκο, επίσης βραβευμένη με Όσκαρ για το «12 χρόνια σκλάβος» («12 Years a Slave», Στιβ Μακουίν, 2013), πρωταγωνιστεί ως μια μητέρα που φτάνει με τον σύζυγο και τα παιδιά τους στο παραθαλάσσιο σπίτι τους για ν’ απολαύσουν τις μίνι διακοπές τους, οι οποίες αναστατώνονται από απρόσκλητους επισκέπτες: τους σωσίες τους.

 

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Η πέμπτη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Οικονομίδη είναι μια “μαύρη κωμωδία με στοιχεία γκανγκστερικά” όπως τη χαρακτηρίζει ο ίδιος, συνεχίζοντας το ύφος που υιοθέτησε στο «Μικρό ψάρι» (2014), αλλά “με ακόμη πιο απελευθερωμένο χιούμορ”. Αποτελεί συμπαραγωγή Ελλάδας, Γαλλίας, Γερμανίας και Κύπρου και γυρίστηκε στη Λαμία. Εκεί η Όλγα αναζητάει διέξοδο από τον ατυχή γάμο της με τον επιχειρηματία Ηρακλή στον έρωτά της με τον Μάνο, πρώην λαϊκό τραγουδιστή και νυν ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου. Εγκαταλείπει τον άντρα της παίρνοντας μαζί της ένα εκατομμύριο ευρώ κι ο Ηρακλής, με την παρότρυνση της μητέρας του Φωτεινής, θ’ αναζητήσει εκδίκηση. Το καστ αποτελείται από επαγγελματίες κι ερασιτέχνες ηθοποιούς, με τους πρώτους να περιλαμβάνουν τους Γιάννη Τσορτέκη, Βίκυ Παπαδοπούλου, Βασίλη Μπισμπίκη, Γιώργο Γιαννόπουλο, Στάθη Σταμουλακάτο και Βαγγέλη Μουρίκη.

MISSING LINK

MISSING LINK

Αμερικανικό animation δε φτιάχνουν μόνο τα μεγάλα στούντιο. Υπάρχει κι η μικρότερη Laika που ειδικεύεται στην τεχνική stop-motion (κινούμενες κούκλες κι αντικείμενα αντί για σχέδια) έχοντας προσφέρει μερικές από τις καλύτερες ταινίες του είδους, όπως τα «Coraline: το σπίτι στην ομίχλη» («Coraline», Χένρι Σέλικ, 2009), «ParaNorman: μια μεταφυσική ιστορία» («ParaNorman», Σαμ Φελ και Κρις Μπάτλερ, 2012), «Τα τερατοκουτάκια» («The Boxtrolls», Γκρέιαμ Ανάμπλ κι Άντονι Στάκι, 2014) και «Ο Κούμπο και οι δύο χορδές» («Kubo and the Two Strings», Τράβις Νάιτ, 2016). Όλες τους βρέθηκαν υποψήφιες για Όσκαρ, αλλά κρίθηκαν είτε πολύ σκοτεινές, είτε πολύ διαφορετικές για τα γούστα της Ακαδημίας που προτιμάει σταθερά το παραδοσιακό στουντιακό προϊόν. Στη νέα ταινία της εταιρείας ένας εξερευνητής ξεκινάει ν’ ανακαλύψει ένα μυθικό πλάσμα με όνομα Mr. Link, τον χαμένο συνδετικό κρίκο μεταξύ ζώου και ανθρώπου. Μαζί του θα πάρει μια συνάδελφό του που έχει στην κατοχή της τον μοναδικό χάρτη για τον προορισμό τους. Ο Χιού Τζάκμαν, η Ζόι Σαλντάνα, ο Ζακ Γαλιφιανάκης κι η Έμα Τόμσον δανείζουν τις φωνές τους, που αυτή τη φορά ελπίζουμε ν’ ακούσουμε κι εμείς εδώ στην καημένη επαρχία, αντί για μια απλοϊκά μεταγλωττισμένη κόπια.

 

SPIDER-MAN: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ

SPIDER-MAN: FAR FROM HOME

Αφού θα έχουν δοθεί σαφείς εξηγήσεις στους τέταρτους «Εκδικητές» σχετικά με τη μοίρα του ήρωα, ο Spider-Man αφήνει τις Η.Π.Α. και ταξιδεύει στο εξωτερικό- εξού κι ο τίτλος που αντιστρέφει αυτόν της προηγούμενης ταινίας του ήρωα. Εκτός από τη Νέα Υόρκη, η ταινία γυρίστηκε στη Βρετανία, την Τσεχία και τη Βενετία. Ο Τομ Χόλαντ πρωταγωνιστεί ξανά κι ο Τζον Γουότς επιστρέφει για να τον σκηνοθετήσει, αυτή τη φορά μαζί με τον Τζέικ Τζίλενχολ στον ρόλο του κακού Mysterio.

 

THE FORGIVEN

Από τα αδέρφια Τζον και Μάρτιν Μακντόνα, ο δεύτερος είναι ο πιο γνωστός και διακεκριμένος κυρίως χάρη στο οσκαρικό «Οι τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι» («ThreeBillboardsOutsideEbbing, Missouri», 2017). Όμως ο πρώτος διαθέτει ένα εξίσου αιχμηρό συγγραφικό και σκηνοθετικό ύφος, όπως έχει εκφραστεί στη λιτή φιλμογραφία του, αποτελούμενη από τα «Εκτός νόμου και χρόνου» («TheGuard», 2011), «Γολγοθάς» («Calvary», 2014) και «Οι μπάτσοι με τα κοστούμια» («WaronEveryone», 2016). Η τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του διασκευάζει το ομώνυμο μυθιστόρημα του βρετανού Λώρενς Όζμπορν, που εκδόθηκε το 2012. Ο Ρέιφ Φάινς κι η Ρεμπέκα Χωλ είναι ένα ζευγάρι βρετανών, οι οποίοι μαζί με τους Μαρκ Στρονγκ και Σαΐντ Ταγκμάουι αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις ενός ατυχήματος στη διάρκεια ενός πάρτι σε μια πολυτελή βίλα στο Μαρόκο.