“Το Μάννα Τσατσαρωνάκη”: Ηγετική θέση στην αγορά παξιμαδιού

Σύμφωνα με την ποιοτική και ποσοτική έρευνα σε 1.000 καταναλωτές για τις τάσεις και τις συνήθειες στην κατηγορία παξιμαδιών με βάση την έρευνα του Explorer, Ιανουάριος 2025, μάρκα “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη:

  • Είναι η ισχυρότερη μάρκα στην αγορά του παξιμαδιού σήμερα.
  • Συνδέεται με την κρητική παράδοση και τα ποιοτικά υλικά.
  • Αντικατοπτρίζει την εγγύηση για παραδοσιακές συνταγές και καλές πρώτες ύλες και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
  • Αντανακλά τις αξίες της οικογενειακής φροντίδας, της παράδοσης και του αυθεντικού, καθώς και το μεράκι.
  • Διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων που καλύπτει όλες τις ανάγκες.
  • Συνδυάζει τη παράδοση και την ποιότητα με τον σύγχρονο τρόπο ζωής και τη νέα κατηγορία snacking.

Αναγνωρισιμότητα – Εικόνα  – Αγορά

Η μάρκα “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη κυριαρχεί σε αυθόρμητη γνώση καθώς και σε συνολική γνώση με περισσότερους από 9/10 χρήστες της κατηγορίας να τη γνωρίζουν και με τη δεύτερη μάρκα να βρίσκεται αρκετά πίσω.

Διατηρεί ηγετική θέση σε αναγνωρισιμότητα ακόμα και στους μη χρήστες της κατηγορίας.

Σε ό,τι αφορά την αγορά και χρήση “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη έχει σαφή ηγετική θέση στην κατηγορία, με πολύ υψηλότερα ποσοστά από τη 2η επιλογή. Σε σχέση με την εικόνα “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη είναι ξεκάθαρος ηγέτης στην αντίληψη των καταναλωτών, με μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες μάρκες στη συνολική ισχύ.

Δεν τοποθετείται μαζί με άλλη μάρκα στην κατηγορία, καθώς θεωρείται η μοναδική και η πλέον πλήρως εξειδικευμένη και ισχυρή εικόνα.Ξεχωρίζει για την ποιότητα, τη γεύση, την πληρότητα γκάμας, την εμπιστοσύνη, την εξειδίκευση, την αυθεντικότητα και την ευρεία διανομή.

Με ρίζες στην Κρήτη και ιστορία που ξεκινά από το 1948, “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση που πρόσφερε ψωμί στην τοπική κοινωνία και εξελίχθηκε σε κορυφαίο brand της Ελλάδας.

Με οδηγό τις οικογενειακές αξίες που ήταν και παραμένουν η αφοσίωση στην υψηλή ποιότητα, το μεράκι για δημιουργία αυθεντικών προϊόντων και το πάθος για καινοτομία, δημιούργησε το πρώτο συσκευασμένο κρητικό παξιμάδι και το τοποθέτησε με επιτυχία και υπερηφάνεια στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τα λανσαρίσματα

Σημαντικοί σταθμοί στην πορεία της πρόσφεραν η εισαγωγή συσκευασμένων παξιμαδιών στην αγορά των Χανίων το 1960, την επέκταση στην Αθήνα το 1968, τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής το 1985 και την πρώτη εξαγωγή στην Αμερική το 1986. Η δεκαετία του ‘90 και ’00 σηματοδότησαν την επέκταση τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό, καθώς και την είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων.
Στη συνέχεια η πορεία έως το σήμερα χαρακτηρίστηκε από πλήθος νέων καινοτόμων λανσαρισμάτων στην κατηγορία των παξιμαδιών.

Με όραμα την προσφορά αυθεντικών και ποιοτικών αρτοσκευασμάτων για όλη την οικογένεια και για όλες τις ώρες της ημέρας, η εταιρεία “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη συνεχίζει να εξελίσσεται. Το πλάνο των επόμενων ετών περιλαμβάνει την είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων, πάντα αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των καταναλωτών και πάντα με γνώμονα την αειφόρο ανάπτυξη. Οι νέες γεύσεις θα αφορούν προϊόντα με λιναρόσπορο, καλαμπόκι και βρώμη, που έχουν μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές.

Οι νέες γεύσεις

Ακολουθώντας τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, το παξιμάδι αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν υγιεινά, φυτικής προέλευσης και θρεπτικά γεύματα. Με υψηλή διατροφική αξία, φυτικές ίνες, λίγες θερμίδες και μεγάλη ποικιλία γεύσεων, προσφέρει κορεσμό χωρίς ενοχές.

Είναι πρακτικό, ανθεκτικό στη συντήρηση, χωρίς food waste και ταιριάζει σε γεύματα, σαλάτες ή σνακ. Παραμένοντας αυθεντικό και παραδοσιακό, εξελίσσεται συνεχώς, καλύπτοντας τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.