Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών. Τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ

Μείωση των πωλήσεων το 2022 προβλέπουν στελέχη του κλάδου λιανεμπορίου τροφίμων, σύμφωνα με τον ΙΕΛΚΑ.

Συγκεκριμένα, μείωση των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του 2022 (-1,8%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2021, αλλά και συνολικά το 2022 (-1,8%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχέως διακινούμενων καταναλωτικών αγαθών), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Σε σχέση με τις προσδοκίες για τις πωλήσεις του κλάδου καταγράφεται μεγάλο ποσοστό ερωτηθέντων 64% οι οποίοι θεωρούν ότι οι πωλήσεις του κλάδου θα μειωθούν το επόμενο εξάμηνο, με ένα μικρό ποσοστό 22% οι οποίοι θεωρούν ότι θα παρουσιάσουν αύξηση.